Gå til innhold

Jeg ville aldri tilgitt en utro mann!Du da?

Anbefalte innlegg

Ja jeg ville det, men damer kan jo også være utro, kan skje alle det.....

Tja..spørs på hvilken innstilling man har til det, det.

Jeg for min del _vet_ at jeg aldri kommer til å være utro mot mannen min, fordi jeg har altfor mye respekt for han til å gjøre noe sånt uansett. Derimot kan man ikke vite om man kommer til å holde sammen resten av livet. Og har man respekt for den andre, så er det eneste rette å gjøre slutt på forholdet før man gjør noe med andre.

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

4

• Anki

2

• serendipity

2

• favn

2

Vet, du det ville jeg faktisk. Og jeg tror ikke du har rett i at de behøver å være utro igjen. Jeg har forresten aldri opplevd dette selv, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Allikevel så elsker jeg mannen min så høyt, vi har så mye sammen både i jordisk gods og annet, at jeg ville tilgitt ham.

Jeg er ikke perfekt selv heller, så om noen ville tilgitt meg hadde jeg også blitt glad. Tror ikke man skal være så bastant på alt her i verden. Livet er for kort til det.

Jepp, livet er for kort til å kaste det bort på en mann som dupper snobben i andre sjøer.Ærlig talt, jeg ville aldri hælt å ta i en mann som hadde vært utro.

Har han blitt avslørt som utro en gang, kan du være sikker på at han har vært det mange ganger som du ikke har avslørt.Men han sier seff at det bare var den ene gangen....og aldri mer.

Blank løgn!

Annonse

Tja..spørs på hvilken innstilling man har til det, det.

Jeg for min del _vet_ at jeg aldri kommer til å være utro mot mannen min, fordi jeg har altfor mye respekt for han til å gjøre noe sånt uansett. Derimot kan man ikke vite om man kommer til å holde sammen resten av livet. Og har man respekt for den andre, så er det eneste rette å gjøre slutt på forholdet før man gjør noe med andre.

Det var det jeg trodde også-

Om en virkelig elsker sin mann/kone, så kan en vel tilgi.

Men det krever jo megem kjærlighet -- ikke så meget til seg selv og egen stolthet, men til partneren.

Det å tilgi er en god gave. Men man skal jo ikke være naiv heller. Så som jeg sa tidligere; EN gang.

Jepp, livet er for kort til å kaste det bort på en mann som dupper snobben i andre sjøer.Ærlig talt, jeg ville aldri hælt å ta i en mann som hadde vært utro.

Har han blitt avslørt som utro en gang, kan du være sikker på at han har vært det mange ganger som du ikke har avslørt.Men han sier seff at det bare var den ene gangen....og aldri mer.

Blank løgn!

Og alle menn er drittsekker? Enten drittsekker eller engler som ikke det finnes rom for å gjøre noe galt for?

Alkoholisme er en sykdom, utroskap er et valg man tar. Du kan ikke sammenligne dem. Det er jo heller ikke slik at alle alkoholikere drikker.

Teorien om en gang utro - alltid utro stemmer ikke. Sjansen er større enn for de som ikke har vært utro, men noen garanti er det ikke. En skal også huske at ca 50 % av både menn og kvinner har vært utro minst en gang i sitt liv.

Skal en kaste bort alt en har sammen, hele livet, familien, barn osv kun pga et lite sidesprang?

Notorisk utro personer blir noe helt annet.

Og før du har opplevd å bli bedratt aner du ikke hva du snakker om. "Alle" sier at dersom den andre er utro så er det rett ut, men når dette skjer i praksis så tenker en seg nøyere om.

Annonse

Alkoholisme er en sykdom, utroskap er et valg man tar. Du kan ikke sammenligne dem. Det er jo heller ikke slik at alle alkoholikere drikker.

Teorien om en gang utro - alltid utro stemmer ikke. Sjansen er større enn for de som ikke har vært utro, men noen garanti er det ikke. En skal også huske at ca 50 % av både menn og kvinner har vært utro minst en gang i sitt liv.

Skal en kaste bort alt en har sammen, hele livet, familien, barn osv kun pga et lite sidesprang?

Og før du har opplevd å bli bedratt aner du ikke hva du snakker om. "Alle" sier at dersom den andre er utro så er det rett ut, men når dette skjer i praksis så tenker en seg nøyere om.

Tiltredes.

Gjest Mitt valg!

Jeg ville aldri tolerert kun en gang.En gang er en gang for mye.Jeg mener at en mann som har behov for å være utro ikke respekterer kona,noe så krenkende(og i tillegg kansje alle vet det og sladrer om det)En slik en ville jeg ikke leve sammen med.Never!

Og alle menn er drittsekker? Enten drittsekker eller engler som ikke det finnes rom for å gjøre noe galt for?

Ja det virker nesten slik,merkelig nok.Enten drittsekker eller engler.

I denne sammenheng så betyr ikke ordet engel det samme som feilfri.

Jeg mener det er mye galt(ikke alvorlige ting da) en mann kan få lov å gjøre bare han er trofast.

Jeg vet at mannen min aldri vil være utro, han er og har aldri vært typen til det.Den siste engel i paradiset?

Mulig det... Selvfølgelig finnes det masse snille menn der ute. Jeg mener bare at om man skulle gjøre EN feil betyr ikke det at man ikke er snill mer. EN feil går an å tilgi - men fler blir å være naiv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...