Gå til innhold

Når ta kontakt igjen?

Gjest har lyst å bli kjent med henne - m. m... :-)

Anbefalte innlegg

Gjest har lyst å bli kjent med henne - m. m... :-)

Hei!

Jeg møtte en flott og kjekk dame på byen i natt. Vi pratet godt sammen, og hun sa at det var sjelden man møtte noen man virkelig kan prate med.

Jeg spurte om jeg kunne be henne på date en dag. Til det svarte hun "hva mener du med det?". Jeg lo litt og svarte "ja, jeg har ikke noe seksuelt i tankene" (vi hadde nettopp pratet litt om seksualitet). Fikk ikke noe svar på spørsmålet mitt.

Da hun skulle gå spurte hun om jeg ville ha telefonnummeret hennes. Hva betyr det? Kan hun ha lyst til å date meg?

Når skal jeg ta kontakt med henne? Det blir pr sms. Vi er begge i 30-årene, med høyere utdanning. Hva kan jeg eventuelt be henne med på, hvis dere anbefaler at jeg ber henne på date?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133080-n%C3%A5r-ta-kontakt-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Allerede i dag? Er det ikke vanlig å vente noen dager?

Vent til litt utpå kvelden, kvinnfolk er sure om morran.

Neida.

En regel sier visst at 3 dager er for lenge. De fleste kalger fra kvinner på menn de møter er at de aldri ringer, har aldri hørt noen klage på at de ringer for fort.

Jeg hadde sendt henne en godnattamelding med en gang og skrevet når jeg ville ringe henne.

Gjest alternativer

Det kan kanskje virke litt pågående siden hun ikke svarte på spørsmålet mitt.

Eller hva tror du/dere?

Hvis dette var i går, ville jeg ventet til søndag ettermiddag/tidlig kveld, senest mandag.

Da er du garantert edru, har hatt god tid til å tenke deg om og er sikker på at du liker henne fremdeles. Ikke påtrengende/desperat og heller ikke halvinteressert/treg i vendinga.

Gjest alternativer

Hvis dette var i går, ville jeg ventet til søndag ettermiddag/tidlig kveld, senest mandag.

Da er du garantert edru, har hatt god tid til å tenke deg om og er sikker på at du liker henne fremdeles. Ikke påtrengende/desperat og heller ikke halvinteressert/treg i vendinga.

- forsøkte å se ting fra hennes side her.

Gjest har lyst å bli...

Hun hadde ikke spurt om du ville ha telefonnummeret, hvis hun ikke ville du skulle ta kontakt....dust ;-)

Gjør som de andre sier - send en hyggelig SMS i dag, si det var hyggelig i går, eller noe...

Hun kan vel ønske å ha meg som kun venn?

Takk for svar forresten.

Det er ikke litt tidlig å sende sms i dag?

Det var jeg som tok intiativ til å prate med henne - og venninnen hennes.

mil1365380270

Hun kan vel ønske å ha meg som kun venn?

Takk for svar forresten.

Det er ikke litt tidlig å sende sms i dag?

Det var jeg som tok intiativ til å prate med henne - og venninnen hennes.

Mulig hun bare vil ha deg som venn, og det finner du bare ut ved å spørre om dere skal finne på noe. Kanskje du finner ut at du bare vil være venner også?

Hvis hun er skikkelig interessert, blir hun glad for å få SMS i dag. Hvis ikke kan det kanskje virke litt desp...?

Hvis du sender en hyggelig melding i dag, og venter noen dager med å ta kontakt neste gang, har du vist at du er interessert, pluss at hun begynner å lure på når neste melding kommer, eller om det i det hele tatt kommer fler...

Gjest singel og sang

Hvis jeg traff en mann på byen og han var interessert ville jeg vel regnet med å høre fra han allerede dagen etter. Eller kanskje en god-natt-melding samme natt?

Hvorfor vente? Hvorfor lure på hva som er vanlig? Gjør det du har lyst til å gjøre!! Jeg ville ikke tolket det som interesse akkurat hvis jeg fikk en SMS på onsdag... Bare ren og skjær høflighet og håpet om et raskt knull engang hvis ingen bedre dukker opp.

Folk nå til dags ser altfor mye på amerikanske såpeserier, og glemmer å kjenne etter egne følelser og lyster.

Annonse

Allerede i dag? Er det ikke vanlig å vente noen dager?

Vel - siden du spør her på forumet. Jeg ville ha vært rask med å sende SMS og sikkra en date. SDD som er en uhelbredelig sjekker kommer til å saumfare vaffal Oslo for å finne ut av dette;-)

Neida, som jeg sa - send henne en hyggelig SMS, værre er det ikke, hun kommer helt sikkert til å svare - og da er du solgt:-)

Ta kontakt når du har _lyst_, og det er visst nå? Glem alt sånn tull om å spille ditten og datten, er ikke dere voksne mennesker?

Som en annen her sa, jeg ville også forventet å bli kontaktet med en gang. Hadde jeg fått en melding tre dager etter, hadde jeg sannsynligvis tenkt noe sånt som 'hm, han fant visst ikke noen andre i helga, så da prøver han seg på meg nå da...:-/'

Det ville nok jeg ha gjort, ikke sant Dorthe?

Jo, det tror jeg og det hadde nok vært taktisk riktig å gjøre.

Jenter forventer faktisk respons ganske raskt og de forventer og håper på å få de. Så hvor menn har har fått den ideen fra at de skal vente til onsdag er helt høl i hue.

Godt med mobiltelefon da. Verre den gangen man satt og ventet foran telefonen i dagevis :o)

Ulv I Faarikaal

Jo, det tror jeg og det hadde nok vært taktisk riktig å gjøre.

Jenter forventer faktisk respons ganske raskt og de forventer og håper på å få de. Så hvor menn har har fått den ideen fra at de skal vente til onsdag er helt høl i hue.

Godt med mobiltelefon da. Verre den gangen man satt og ventet foran telefonen i dagevis :o)

Jeg hadde sendt en gonattamelding med en gang og skrevet når jeg kom til å ringe. Kanskje tidlig neste kveld.

Det kan være godt å sove på ting?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...