Gå til innhold

Allergi - astma

Gjest fortvilet dyreelsker

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet dyreelsker

Jeg har fått påvist for mange år siden at jeg er kryssallergiker. Da jeg hadde skjev neseskillevegg og div. andre problemer med nesen, gjennomgikk jeg en operasjon for ca 3 år siden. Har vært mye bedre etter den tid. For 1 års tid siden ble jeg veldig tett i brystet. Fikk da astmamedisin etter at jeg hadde tatt en pustetest. Ble fin igjen etter en kort periode. I sommer falt jeg for maset til ungene og anskaffet en katt. I slutten av november pusset vi opp i gangen. Da ble jeg totalt tett og følte at ingen av medisinene hjalp. Kastet ut alt av blomster jeg hadde anskaffet etter sommeren, da jeg vet at jeg ofte reagerer på dem. Ble noe bedre nærmere jul. Reiste på ferie i 14 dager og ble nesten helt fin. Da jeg kom hjem var 1 døgn nok til at jeg ble så tett at jeg nesten ikke får puste lenger. Trenger noen gode råd nå om hva jeg skal fjerne først. Blomster? Maling/tapet i gangen? Eller katten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133161-allergi-astma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...