Gå til innhold

Flykaprere får opphold i Norge, en skam, kast dem ut Erna

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Som sagt: "Bruker din tid her til å trakassere uskyldige, for så å leke "uskyldig" etterpå."

Takk for demonstrasjonen.

Den tror jeg du må forklare for oss.

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

37

• Ulv I Faarikaal

31

• damedame

6

• Grip

5

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Så du mener at prestestyret i Iran er skikket til ikke å forfølge dem?

Deres menneskerettigheter vil bli ivaretatt der?

Hva med ofrene som ligger strødd i sporet etter disse uhyre brutale kriminelle?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg trakasserer ikke uskyldige grupper med mennesker som jeg ikke engang kjenner, slik du gjør.

Uskyldige?

Jeg må få minne deg på at vi snakker om dømte, filmede og identifiserte brutale flykaprere.

Ikke hvem som helst, snarere en snever gruppe av det verste vi kan tenke oss.

Og dise forsvarer du?

Skrevet

Uskyldige?

Jeg må få minne deg på at vi snakker om dømte, filmede og identifiserte brutale flykaprere.

Ikke hvem som helst, snarere en snever gruppe av det verste vi kan tenke oss.

Og dise forsvarer du?

Du skriver om dem KUN fordi de er utlendinger/muslimer, og din eneste hensikt med å skrive her er å nøre opp under hatet som førte til drapet på Benjamin.

Skrevet

Hva med ofrene som ligger strødd i sporet etter disse uhyre brutale kriminelle?

Spørsmålene du så åpenbart unnlot å besvare var:

"Så du mener at prestestyret i Iran er skikket til ikke å forfølge dem?

Deres menneskerettigheter vil bli ivaretatt der?"

====

Svar på ditt spørsmål:

Ofrene får det ikke bedre om kidnapperene er i Iran eller i Norge. Kidnapperene har, for øvrig, sonet sin straff.

Skrevet

Du skriver om dem KUN fordi de er utlendinger/muslimer, og din eneste hensikt med å skrive her er å nøre opp under hatet som førte til drapet på Benjamin.

Du er syk og pervers. Har du spurt om UIF sin alder ? kanskje den er over 75 slik at du kan gi ham skylda for WW2 også ?

----------------------

Nei, forresten. Det har du vel alt gjort.

Skrevet

Du er syk og pervers. Har du spurt om UIF sin alder ? kanskje den er over 75 slik at du kan gi ham skylda for WW2 også ?

----------------------

Nei, forresten. Det har du vel alt gjort.

Både du og ham nører opp under fremmedhatet som får sitt utløp i tragedier som drapet på 15 åringen.

Skrevet

Både du og ham nører opp under fremmedhatet som får sitt utløp i tragedier som drapet på 15 åringen.

Slik som du nører opp under og aktivt ønsker stadig fler gruppevoldtekter ?

Skrevet

Slik som du nører opp under og aktivt ønsker stadig fler gruppevoldtekter ?

Nei, det er det du som gjør.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg har kun nevnt fire flykaprere og en terrorist. Hvilke andre flykaprere og terroister har vi i landet?

Skrevet

Jeg har kun nevnt fire flykaprere og en terrorist. Hvilke andre flykaprere og terroister har vi i landet?

Vi har folk som trakasserer uskyldige, slik som deg. Det er lurt å begynne "nærmere hjemmet".

Du er, per 2004, en langt større plage mot langt flere enn flykaprere som har sonet sin straff.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Spørsmålene du så åpenbart unnlot å besvare var:

"Så du mener at prestestyret i Iran er skikket til ikke å forfølge dem?

Deres menneskerettigheter vil bli ivaretatt der?"

====

Svar på ditt spørsmål:

Ofrene får det ikke bedre om kidnapperene er i Iran eller i Norge. Kidnapperene har, for øvrig, sonet sin straff.

Straffen på to år var piss i havet.

Vet ikke, men hvem vil sy puter til flykaprere?

Flykaprere om jeg får be. En utryddingsklar rase, de skal forfølges til de dør. Det er ikke deres fortjenste at de ikke drepte dusinvis av uskyldige.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Vi har folk som trakasserer uskyldige, slik som deg. Det er lurt å begynne "nærmere hjemmet".

Du er, per 2004, en langt større plage mot langt flere enn flykaprere som har sonet sin straff.

Jeg verre enn flykaprerne?

Det får bli siste ord.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg visste ikke at de var muslimer, bare flykaprere. Men takk for opplysningen. Det gjør ikke saken bedre.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Joda, vi er flinke til å ta godt vare på flykaprere. Spesielt når de kan sende regninga over til skattebetalerne.

Vi er jo ellers Europas spesialister i å gjemme bort krigsforbrytere og terrorister;

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=672311

Jeg var ikke klar over omfanget, men det føyer seg inn i rekka av beklagelige handlinger av våre myndigheter.

Terrorcellene har spredd seg fra Bosnia til bl a Polen og Romania. Mye rulles opp, men ting tyder på at spredningen fortsetter. Både Storbritannia og Frankrike har egne celler med separat spredning. Danmark etterforsker febrilsk og får opplysninger fra Norge og spesielt Sverige for å knekke sine som de vet finnes. Det er ikke langt igjen til Norge.

Skrevet

Straffen på to år var piss i havet.

Vet ikke, men hvem vil sy puter til flykaprere?

Flykaprere om jeg får be. En utryddingsklar rase, de skal forfølges til de dør. Det er ikke deres fortjenste at de ikke drepte dusinvis av uskyldige.

Så, de har sonet sin straff, og at den var på 2 år er ikke deres "feil".

Videre, å ikke sende folk til å bli drept kan neppe beskrives som å "sy puter under armene på dem".

De har sonet straffen deres, og du utgjør en verre plage, i 2004, enn de gjør.

Skrevet

Jeg verre enn flykaprerne?

Det får bli siste ord.

I år 2004 er du aktiv med din trakassering av uskyldige. Jeg har ikke sett at de har trakassert noen i 2004.

Skrevet

Jeg visste ikke at de var muslimer, bare flykaprere. Men takk for opplysningen. Det gjør ikke saken bedre.

Jeg skrev "/" - deres religion interesserer meg ikke.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Så, de har sonet sin straff, og at den var på 2 år er ikke deres "feil".

Videre, å ikke sende folk til å bli drept kan neppe beskrives som å "sy puter under armene på dem".

De har sonet straffen deres, og du utgjør en verre plage, i 2004, enn de gjør.

Når man er så hensynsløs at man kan drepe dusinvis av mennesker bare for å komme til Norge, da syns jeg ikke de skal få ønsket oppfylt.

Skrevet

Når man er så hensynsløs at man kan drepe dusinvis av mennesker bare for å komme til Norge, da syns jeg ikke de skal få ønsket oppfylt.

Nei, men så lenge de risikerer dødsstraff i Iran, så kan de åpenbart ikke sendes tilbake der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...