Gå til innhold

Redd for svulst...

Gjest litt redd og gravid

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i 6.mnd, og er veldig redd for at jeg har fått en svulst i nakken. Siden jeg er gravid går jeg jo til kontroll hver mnd, og da sjekkes jo blodprosent, blodtrykk etc. Hvor stor er sannsynligheten for at noe slikt skal feile meg, siden jeg jo sjekkes opp og ned en gang i mnd...??

Grunnen til at jeg er redd er at jeg ofte har trykk i hodet, og har et punkt i bakhodet som ofte verker. Det er ikke hodepine, men kjennes ut som "tannverk" i bakhodet. Jeg har ikke mye hodepine. Er ofte kvalm, men det kan jo skylles svangerskapet... I dag har jeg også hatt problemer med at alt ser ut som det ligger i skodde..

kan noen berolige meg???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133353-redd-for-svulst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal ringe legen din eller jordmor i morgen. Det kan høres ut som svangerskapsforgiftning,og da er det best å få sjekket så fort som mulig.

hei og takk for svar.

Jeg var på legevakten i natt, for jeg begynte å føle meg ganske elendig. Ikke kunne jeg føle noe bevegelse i magen heller, og ble vel tatt av panikk.

Alle prøver var fine, jeg har ingen hevelser, blodtrykket var bra (126/73) og urinprøvene var negativ. Barnet hadde 135 i puls.

Som sagt, det var nok panikken som tok overhand denne gangen... Heldigvis...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133353-redd-for-svulst/#findComment-823144
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...