lonelygirl Skrevet 23. desember 2000 Skrevet 23. desember 2000 " Det er lille julaften i dag! Idag er det lille julaften. Alle nissunger små, opp og stå ut og gå, det er lille julaften i dag!" Tenk på det dere!! Og vet dere hva jeg har gjort?? Kasta badevekta i beken tre ganger!!! JOHOOOOO!!!!!!! Borte vekk med den.. God jul til dere alle!! 0 Siter
Gjest engelen Skrevet 23. desember 2000 Skrevet 23. desember 2000 Så godt å lese at du kastet badevekten! Skulle ønske jeg kunne det, men neida, den hører til familien..*sukk* Flott at den ikke får ta styringen over deg lenger. Håper du får en fin julaften. Tenker på deg! Så blir det jammen meg jul i år også... 0 Siter
Gjest lille tulla Skrevet 23. desember 2000 Skrevet 23. desember 2000 Så godt å lese at du kastet badevekten! Skulle ønske jeg kunne det, men neida, den hører til familien..*sukk* Flott at den ikke får ta styringen over deg lenger. Håper du får en fin julaften. Tenker på deg! Så blir det jammen meg jul i år også... lonelygirl vennen=)...du er så flink asså!!!!og j sier d igjen;er bare så kjeeeempestolt av dg!!ha en god jul=) veldig glad i deg... 0 Siter
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 23. desember 2000 Skrevet 23. desember 2000 KJære lonelygirl Kjempebra! Jo mer en prøver å styre vekta jo mer styrer den deg pleier jeg si til de jeg jobber med. Håper du får en så fin jul som mulig! 0 Siter
Nedia Skrevet 23. desember 2000 Skrevet 23. desember 2000 God jul! Er stolt av deg. Skulle ønske jeg hadde noe av motet ditt! klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.