Gjest engelen Skrevet 23. desember 2000 Del Skrevet 23. desember 2000 God jul vil jeg ønske dere alle. Jeg vet den er baintøff for noen, og ikke alltdi så bra for meg heller.Men jeg har det *litt* bedre. Greier ihvertfall å spise normalt, selv om det er vanskelig... Er fornøyd med at jeg ikke har oversteget vektgrensen min. Jeg må fortsatt ha kontrollen over det jeg gjør... I dag fikk jeg et overasskende julekort fra tanten min! Hun er den tanta jeg kan betro meg til, som vet det meste om meg. Er kjempeglad i henne! Prata med henne i dag, Hun er veldig støttende o forståelsesfull. Hun vet om det med typen:-) Han er utrolig snill. Fikk julegaven av han på torsdag som var. Er kjempespent på hva det er.... Håper jula går fort i år. Skal bli deilig å komme tilbake til det normale. Jeg har solgt juletre denne uka. Tjent inn over 2000:-) Pengene skal komme godt med! På nyttår skal jeg være med typen, det blir gøy. Håper bare han kan respektere grensene mine. Som tanten min sa så må jeg få mulighet til å styre det, slik at det ikke går for langt. Orker ikke at han skal komme for nær meg. Ikke enda, men jeg vet jeg må klare det en dag. Men gamle opplevelser er vanskelig å bli kvitt. Men fy søren om drittsekken skal få ødelegge dette forholdet! Jeg skal videre og opp!!! Så jula har blitt bedre enn jeg hadde trodd. Hvis ikek vet jeg ikke hva jeg skulle ha gjort.. Nå skal jeg bo hjemme denne uka. Håper bare det går bra. De skal ikke få presse i meg for mye mat, nei. Men spise, det skal jeg. Håper dere andre klarer å kjempe dere gjennom jula. Jeg vil klare det, klare å ha det gøy, selv om det til tider er tungt inni meg, og nedturene kommer nok... Kjempeglad for at jeg da har mennesker å støtte meg til. Særlig tanten min:-) Tenker på dere:-) Glad jeg har dette forumet der jeg får løftet ut mine tanker. Særlig er det godt nå i jula, når det ikke er så mange jeg kan snakke med.... Stoor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13344-god-jul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille tulla Skrevet 23. desember 2000 Del Skrevet 23. desember 2000 engelen..fint å høre at du kanskje skal få d litt bra i jula nå=)prøver j å..og d er sant at dette forumet er til stor hjelp..for d er d faktisk=) jaja...ha en kjempefin jul da vennen.. *varm juleklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13344-god-jul/#findComment-64990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anoreksia jenta Skrevet 23. desember 2000 Del Skrevet 23. desember 2000 God jul til deg og vennen! Håper du får det gøy i jula(litt gyø vertfall). Ja det med maten kan vere et problem, vet det eg.Men vist du ikkje vil ete så mykje, ikkje gjer det. Eg meiner ikkje at du ikkje skal ete altså, men det er heller ingen vist i å proppe i seg mat heller, og må dårleg sanvittighet. Berre at du eter er bra. Skal eg gi deg et gått råd? Du kan forsøke å ete med pinner,slik kineserne gjere. Då ete du nemlig seinere, og du blir fortete mett. Kansje litt vanskeligt å ete me pinner i måro då men. Prøv det. Men lov meg at du eter i julen. Ha ein god jul vennen! Håper du får mykje fint. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13344-god-jul/#findComment-64993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 23. desember 2000 Del Skrevet 23. desember 2000 KJære Engelen Vil bare ønske deg en riktig god jul. Du tenker veldig positivt og riktig. Nå håper jeg du får igjen for det. Du har helt rett i at du må "styre" farten fremover med kjæresten din. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13344-god-jul/#findComment-65000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nedia Skrevet 23. desember 2000 Del Skrevet 23. desember 2000 God jul til deg også, vennen min. Ja, jeg skal også prøve å gjøre det beste ut av det. Verre kan det uansett ikke bli (siden jeg tok pappa i å prøve å lese dagboka mi....). Jeg tror det kan blir tøft, men jeg kommer meg nok igjennom det. Føle meg litt heldig, har nemlig en lillesøster på 5. Hun elsker julen. Så da kan jeg glede meg litt med henne, for hun er så søt. Har kjøpt akkurat det hun ønsker seg, og... ja. Føler det er hennes jul..... For meg betyr den ingenting. I dag fikk jeg en rød rose. Var innom rådgiveren fra ungdomsskolen med et julekort. Hun ble så glad at hun gav meg en rød rose. Det var veldig koselig. Snakket litt med henne. Hun sier så mye fint. At jeg må ta meg tid for meg selv nå i jula. Prøve å tørre å føle på de vonde følelsene som kommer til å dukke opp i jula. Skulle ønske flere var som henne. Var jo på kafè med helsesøstra "mi" i går. Den fineste julegaven jeg kunne få! Det reddet dagen min...... Vi satt og pratet i over 1 time. Det var utrolig koselig. Særlig fordi hun er en av de jeg stoler mest på, som jeg kan snakke med om det meste. Var så godt å se henne igjen. Hun er et av de klokeste menneskene jeg vet om. Hun skjønner så mye, enda jeg ikke sier ting. Så jeg prøver å huske ekstra godt på de gode minnene nå i jula. Skal prøve å holde hodet over vannet.... Enda jeg vet jeg kommer til å få vonde stunder. Men jeg har fått små gleder også, for det er de små tingene som gleder mest. Et uventet julekort, en rød rose, en pakke fra en spesiell person osv.... Noe som viser at andre bryr seg. Jeg vet at jula er en vond tid for mange. Skulle ønske det ikke var sånn. Skal tenker mye på deg engelen min, ja og alle dere andre her på forum. KJempe glad i dere alle. stoooor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13344-god-jul/#findComment-65028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.