Gå til innhold

Sjalet; skriftene sier ikke noe om det, koranen og DNT

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Nei, jeg ser at du aldri besvarer noen av mine innlegg.

Alle som har litt mer enn grunnskolen, vil lett kunne se at du, hver gang du uttaler deg om religion og innvandring, enten ER uvitende eller spiller dum.

At dette er noe som i ettertid tydelig gjør deg litt sinna, er forståelig.

Men ta det heller med ro -- og tenk deg om FØR du forsøker å skrive noe på DOL.

Du er alt for foraktfull og arrogant til at jeg gidder. Glem det.

Forakt er det motsatte av respekt, kanskje også det motsatte av toleranse.

Fortsetter under...

Du er alt for foraktfull og arrogant til at jeg gidder. Glem det.

Forakt er det motsatte av respekt, kanskje også det motsatte av toleranse.

UiF -- problemet med deg er at du selv idømmer deg rett til å gi uttrykk for forakt overfor spesifikke folkgrupper og/eller religiøse, men om noen påpeker at ALT det du i denne sammenheng kommer med faglig sett er VÅS, da begynner du å syte...

*himler...*

Ulv I Faarikaal

UiF -- problemet med deg er at du selv idømmer deg rett til å gi uttrykk for forakt overfor spesifikke folkgrupper og/eller religiøse, men om noen påpeker at ALT det du i denne sammenheng kommer med faglig sett er VÅS, da begynner du å syte...

*himler...*

Falske anklager er en hersketeknikk, og du prøver deg. Glem det.

Falske anklager er en hersketeknikk, og du prøver deg. Glem det.

Det er vel derfor DU anklager meg for bruk av hersketeknikk.

Beklager, UiF -- men når du på denne måten så klart blottlegger deg som inkompetent og sårbar, avslutter jeg debatten.

Jeg vil nødig at du ytterligere skal fremstå i enfoldighetens lys.

Ulv I Faarikaal

Det er vel derfor DU anklager meg for bruk av hersketeknikk.

Beklager, UiF -- men når du på denne måten så klart blottlegger deg som inkompetent og sårbar, avslutter jeg debatten.

Jeg vil nødig at du ytterligere skal fremstå i enfoldighetens lys.

Jeg vet ikke hva du vil, men ufyselig er du, og det skal ikke bringe deg noe positivt fra meg.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg forsvarer dem som blir forsøkt forfulgt, om de nå tror på islam og/eller bruker skaut.

At det irriterer deg, er betenkelig.

En annen hersketeknikk er å skape ofre. Dvs å påstå uriktig at noen er ofre for noen du ikke liker, og så argumentere ut fra det. Glem det.

En annen hersketeknikk er å skape ofre. Dvs å påstå uriktig at noen er ofre for noen du ikke liker, og så argumentere ut fra det. Glem det.

Du er tydeligvis ekspert på herketeknikker...

Og det forklarer jo dine mange angrep mot innvandrere OG ditt sørgelige spill som "offer" for Sør, undertegnede og andre som ikke aksepterer rasisme...

Tragisk!

Ulv I Faarikaal

Du er tydeligvis ekspert på herketeknikker...

Og det forklarer jo dine mange angrep mot innvandrere OG ditt sørgelige spill som "offer" for Sør, undertegnede og andre som ikke aksepterer rasisme...

Tragisk!

Nå går du helt av skaftet, er dette alt du kan prestere? Glem det.

Du lurer ikke meg. Du vil ikke ha svar. Du vil skape et fiendebilde.

Nå går du helt av skaftet, er dette alt du kan prestere? Glem det.

Du lurer ikke meg. Du vil ikke ha svar. Du vil skape et fiendebilde.

Jeg vil ikke "skape" noe fiendebilde -- etter mitt syn er ALL rasisme en fiende som bør bekjempes.

Jeg registrerer at du er uenig med meg.

Ulv I Faarikaal

Jeg vil ikke "skape" noe fiendebilde -- etter mitt syn er ALL rasisme en fiende som bør bekjempes.

Jeg registrerer at du er uenig med meg.

Ingen snakker om menneskeraser her, bare du. Rasebegrepet har også raknet i ny forskning.

Annonse

Ingen snakker om menneskeraser her, bare du. Rasebegrepet har også raknet i ny forskning.

Du prøver å dekke over at du stadig forsøker å spre negativitet i forhold til innvandrere -- spesielt muslimer.

Du burde skamme deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...