Gå til innhold

Er det ren terrorisme han truer med nå?

Anbefalte innlegg

slabbedask
Skrevet

Virker en smule desperat. 

at-what-point-do-we-call-a-duck-a-duck-v 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen er steike hakke gal. Utpreget narsissist med mulig demenssymptomer. Han har ingenting i en presidentstol å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Han må avsettes. USA kan ikke ha en slik rabiat og gal president.

Anonymkode: edc62...fa6

Worrisome_plenty
Skrevet

Vel om 100år husker de fortsatt Trump, kan man si det samme om Biden? Det er vel det som driver en narsissist?

Han er ett forferdelig menneske, men berømt forblir han.

psykedeliker
Skrevet
Vhanja skrev (20 timer siden):

Mannen er steike hakke gal. Utpreget narsissist med mulig demenssymptomer. Han har ingenting i en presidentstol å gjøre.

Det er ingenting å være overrasket over, så lenge vanlige folk ikke klarer å sette en stopper for "narsissistene" blant sine nærmeste en gang. Det ser vi jevnlig eksempler på her på DOL.

Men det finnes unntak. I en familie jeg kjenner har de en "vanskelig" bestefar, og en bestemor som har latt seg herse med i alle år. Men når disse to er på besøk hos sine etterkommere og deres partnere, blir han satt på plass HVER ENESTE GANG han åpner kjeften. Kan det være så vanskelig?

Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Det er ingenting å være overrasket over, så lenge vanlige folk ikke klarer å sette en stopper for "narsissistene" blant sine nærmeste en gang. Det ser vi jevnlig eksempler på her på DOL.

Men det finnes unntak. I en familie jeg kjenner har de en "vanskelig" bestefar, og en bestemor som har latt seg herse med i alle år. Men når disse to er på besøk hos sine etterkommere og deres partnere, blir han satt på plass HVER ENESTE GANG han åpner kjeften. Kan det være så vanskelig?

Men antakelig har det ikke noe å si for hvordan bestefar behandler bestemor når de blir alene igjen. Det kan hende det blir enda verre for henne fordi han er blitt forbannet og skal hevne seg. Så går det ut over henne, så det kan være vanskelig og en balansegang ja

psykedeliker
Skrevet
Osten skrev (1 time siden):

Men antakelig har det ikke noe å si for hvordan bestefar behandler bestemor når de blir alene igjen. Det kan hende det blir enda verre for henne fordi han er blitt forbannet og skal hevne seg. Så går det ut over henne, så det kan være vanskelig og en balansegang ja

Det vet ingen av oss noe om, og det var heller ikke poenget.

Skrevet

Nei vel, så det var ikke poenget, det som skjer i kulissene som du ikke har peiling på

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (29 minutter siden):

Det vet ingen av oss noe om, og det var heller ikke poenget.

Klart det er et poeng hvordan han behandler henne når de er alene igjen, sånne hensyn må man bare ta eller bryr man seg jo ikke. 

psykedeliker
Skrevet
Osten skrev (11 minutter siden):

Nei vel, så det var ikke poenget, det som skjer i kulissene som du ikke har peiling på

Rikitg, poenget er at bestefaren ikke får mulighet til å overføre negativiteten sin til generasjonene etter fordi foreldrene i huset setter foten ned. Hadde flere tatt ansvar på den måten ville "narsissistene" hatt mye mindre spillerom.

Skrevet
psykedeliker skrev (12 minutter siden):

Rikitg, poenget er at bestefaren ikke får mulighet til å overføre negativiteten sin til generasjonene etter fordi foreldrene i huset setter foten ned. Hadde flere tatt ansvar på den måten ville "narsissistene" hatt mye mindre spillerom.

Jeg er overhodet ikke sikker på at det funker sånn som du tenker, men det er lov å håpe

psykedeliker
Skrevet
Osten skrev (1 minutt siden):

Jeg er overhodet ikke sikker på at det funker sånn som du tenker, men det er lov å håpe

Kanskje ikke det beste eksempelet jeg brukte, men hvordan vil du ellers sette en stopper for "narsissistene"?

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Kanskje ikke det beste eksempelet jeg brukte, men hvordan vil du ellers sette en stopper for "narsissistene"?

De driter i alt utenom seg selv og kan ikke stoppes, det beste er å ha minst mulig med sånne folk å gjøre. 

Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Det er det store spørsmålet. Selv har jeg erfaring med en slags «adferdsterapi», forlate personen, overse og late som jeg ikke hører. Det har jeg gjort selv og det har hatt effekt. Men det tok en del bedritne år før jeg fikk det til.

stjernestøv
Skrevet

Det finnes ingen kur for Trump. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Nei, det er verre med ham, vanskelig å overse og late som man ikke hører.

stjernestøv
Skrevet
Osten skrev (Akkurat nå):

Nei, det er verre med ham, vanskelig å overse og late som man ikke hører.

Ja sant det, kan ikke forstå de som stemte på han når man ser hvordan han oppfører seg. Ingen forandring i sikte der nei. 

AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, slabbedask said:

Virker en smule desperat. 

Så når Iran (islamister) bedriver terror gjennom bla.a å stenge hormuz stredet som vil lede til millioner som dør av sult, så er ditt forslag at en ikke skal gjøre noe tilbake, bare godta det og la terroristene (Iran) vinne krigen? "La terroristene vinne", er det ideologien vår...?

Virker kortsiktig, sikrer deg en god varm følelse, "du" sparer sivile liv, men i praksis får du et gigantisk mye verre problem på langt sikt

Trump forstår dette godt, han vil ikke bombe landet i filler, men han er snart tom for synlige militære mål, uten at Iran virker å godta at krigen er tapt, så hva skal han gjøre? 

Virker som trump gjør som dere Vestlige folk vil, feiger ut, blir "woke" nyttig idiot, og "redder" de sivile Iranerne, redder dem til et evig liv under islamist regime med atomvåpen og global terrorfinansiering.

Hva tror du iran vil gjøre, etter at de har fått dere med på å betale 2 millioner dollar per skip? Jo 6 måneder senere sier de at prisen er nå 3 millioner per skip. Så snart  5.... Si 5 millioner dollar per skip og 100 skip om dagen, da har du en fast gratis strøm på 500 millioner dollar per dag, til å kjøpe/lage missiler og atombomber og hva du vil, det kommer til å bli et veldig effektivt terror regime med slike finanser..

Uakseptabelt. 

Anonymkode: 5d0e7...aed

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Nei, slike folk må parkeres før de kommer seg opp i systemene. Men for å klare det nytter det ikke med konfliktskyhet og føledamelogikk, da legger man bare hindringer i veien for de som har kunnskapen og viljen til å sette foten ned.

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Nei, slike folk må parkeres før de kommer seg opp i systemene. Men for å klare det nytter det ikke med konfliktskyhet og føledamelogikk, da legger man bare hindringer i veien for de som har kunnskapen og viljen til å sette foten ned.

Ja det er sikkert og visst, folk har jo heiet på han og hjulpet han frem. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...