Gå til innhold

Sover "Godt", men Sover ikke godt

Anbefalte innlegg

Hørte fra en kamerat som hadde lest i nyeste "Elle" (!) at det var et stort problem blandt folk som snorket og pustet uregelmessig i søvne - at de da praktisk talt aldri ble helt utvilt. Jeg føler meg like trøtt om jeg sover 5, 7 eller 12 timer - når jeg våkner igjen. Jeg snorker og holder pusten lenge, for å så slippe ut igjen, i søvne.

Hva bør jeg gjøre ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133582-sover-godt-men-sover-ikke-godt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Min datter hadde det også slik når hun var liten. Kunne holde pusten i mange sekunder før hun klarte å dra inn litt luft. Helt forferdelig å høre på. Dette førte til at hun ikke sov godt nok men veldig dypt og kjente bl.a. ikke at hun skulle på do.

Ettersom jeg skjønte kan du sjekke på søvnsenteret og be dem ta en søvnanalyse for deg. Det er jo tre alternativer som jeg vet om som kan forårsake dette prolemet. Polypper i nesen, store mandler og at drøvelen stenger for halsen. Alt dette kan opereres.

Så, ta kontakt med søvnsenteret i nærheten der du bor.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...