Nedia Skrevet 23. desember 2000 Del Skrevet 23. desember 2000 Jeg trodde jeg kunne stole på pappa, i hvert fall litt. Men neeeeei da. Var på vei ut med hunden min i går, da jeg helt tilfeldig kikket inn vinduet på rommet mitt. Og hva får jeg se!? JO pappa som tar opp DAGBOKA mi og åpner den. Det klikka helt for meg.... Druste på vinduet, og spurta inn og reiv fra han boka, trkte den godt inntil meg. Tårene strømma, hadde helt panikk..... Jeg tror jeg skremte pappa med måten jeg reagerte på. Han tok rundt meg og sa masse bull om hvor mye han angret, at det han hadde gjort var galt, og han hadde jo ikke lest. Kan du tilgi meg... osv.... Takk gud for at han ikke fikk lest noe! Men hadde jeg ikke sett ham, ja så HADDE HAN JO LEST..... Faen som jeg hater ham. Dette vil jeg aldri tigi ham. I den boka står det ting jeg aldri kan fortelle til andre. Ikke engang til de jeg stoler mest på. Jeg har skrevet TANKENE mine der. Å, det var så vondt. Det gjorde så utrolig vondt. Føler meg svikta, igjen. Greit nok at han lurer på hva jeg tenker, hva som "feiler" meg. Men å prøve å lese dagboka mi. Vel for meg er det en utilgivelig ting. *sukk* Hvordan skal jeg komme meg ut av dette? Hvordan skal jeg kunne stole på noen igjen? trist hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13359-hater-deg-pappa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ladydepp Skrevet 24. desember 2000 Del Skrevet 24. desember 2000 Hei Nedia Jeg kan nok ikke si deg hva du skal gjøre for å stole på folk igjen. Jeg har slitt med det samme i over et år. Jeg tok en over dose, foreldrene mine fant dagboken min og leste den. De sa de måtte for å kjønne meg og hjelpe meg. Dette er over et år siden jeg er på rett vei når det gjelder å komme over depresjonen (ikke takket være foreldrene mine) men jeg kommer aldri til å tilgi de for å ha lest mine mest private og følelseladete ting, aldri. Når det gjelder å lære seg å stole på noen igjen så... vel når du ikke kan stole på di som skal være deg nærmest hvem kan du stole på da? Det tenkte jeg før, men jeg fant noen jeg lærte å stole på. Stoler fortsatt ikke på min far.(min mor døde for en stund side) Dette ble veldig rotete men jeg håper du fikk noe ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13359-hater-deg-pappa/#findComment-65046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. desember 2000 Del Skrevet 24. desember 2000 La ditt sterke innlegg være en påminnelse for alle. Alle har rett til en privat sfære som ingen skal snike i: dagbøker, personlige brev (også de med åpen konvolutt), loggen på datamaskinen, lommeboken, håndvesken, nattbordsskuffen, skrivebordskuffen, mobiltelefonen, jakkelommen osv... Ha en god jul :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13359-hater-deg-pappa/#findComment-65077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøstjerna Skrevet 27. desember 2000 Del Skrevet 27. desember 2000 Hei Nedia Jeg føler med deg. Vet så godt hvordan du har det. Da jeg var femten begynte jeg å være litt mer ute om kveldene, og fikk meg etterhvert en kjæreste. Har alltid hatt problemer og krangling hjemme, og det ble bare værre og værre. Jeg skrev dagbok på den tiden. Men jeg var klar over at mamma kom til å lese den hvis hun fikk klørne i den, så jeg hadde den med meg hele tiden. En dag jeg var ferdig i dusjen glemte jeg den på badet. Jeg kom på det 15 min etterpå og styrtet inn. Hun hadde allerede lest den. Ga meg husarrest og sende meg vekk til besteforeldrene min pga. det hun hadde lest. Jeg er nå 20 år gammel, og denne hendelsen ødela den lille tilliten jeg hadde til mamma.... Håper det går bedre for deg. Faren din sa i allefall unnskyld og angret! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13359-hater-deg-pappa/#findComment-65497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.