Gå til innhold

Apropos tronarvingen av i dag

Anbefalte innlegg

Kronprinsen ville ikke si så mye annet enn at barnet var mørk og kunne ikke si noe om hvem hun lignet.

Vil det si at det var mere hold i mine påstander enn jeg hadde regnet med selv? Jeg spådde nemlig i en tråd for en stund siden at Mette-Marit ville få et lite negerbarn.

Mørk, og uvisst hvem hun ligner på, sneket ut bakveien etter 5 timer...Skulle neimen ikke se bort i fra at det kan være riktig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133628-apropos-tronarvingen-av-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tihi - det hadde jo vært veldig morsomt da.

Hva om den nye regenten har en hjerneskade? Dronning med downs?

Nææææh, det hadde ikke vært like morsomt. Jeg unner barnet å være velskapt og friskt, men det hadde vært litt gøy om Kronprinsen måtte lete litt rundt i hoffet for å finne en utro tjener, i dobbel forstand.

tihi - det hadde jo vært veldig morsomt da.

Hva om den nye regenten har en hjerneskade? Dronning med downs?

Hadde det ikke vært noe verre enn Downs kunne hun lett bli en bedre regent enn en del av de som sitter ved/snart skal overta roret i enkelte europeiske land i dag!

Annonse

..Ler hjertelig....den var fin...men hva hvis det hadde blitt tvillinger, hadde det da vært den først fødte som ble kronprinsesse og den andre bare prinsesse eller hadde våre etterkommere fått to dronninger.....jeg bare lurte...

Om det hadde blitt tvillinger i går hadde uansett ingen av dem blitt født som kronprins/kronprinsesse.

Men den eldste av tvillingene hadde blitt kronprins/kronprinsesse når Harald dør og Håkon blir konge.

På samme måte som Ingrid en dag blir kronprinsesse og hennes ev. yngre søsken forblir prinser/prinsesser.

Om det hadde blitt tvillinger i går hadde uansett ingen av dem blitt født som kronprins/kronprinsesse.

Men den eldste av tvillingene hadde blitt kronprins/kronprinsesse når Harald dør og Håkon blir konge.

På samme måte som Ingrid en dag blir kronprinsesse og hennes ev. yngre søsken forblir prinser/prinsesser.

Ja men det vet da vel gud og hvermann din tullekopp !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...