crimsonking Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg er 40 år og var i 2002 innlagt for alvorlig pancreatitt(bukspyttkjertel-betennelse). Halve pancreas var rotten og måtte "amputeres". Dette førte til, så og si ingen insulin produksjon og derfor avhengig av dette på kunstig vis. Altså diabetes. Har alltid vært glad i en øl, men har fått beskjed om å avstå fra all form for alkohol. Dette har jeg fulgt opp til en viss grad med unntak av et par "sprekker". Jeg føler i dag, ett år etter, at jeg har blitt ti år eldre. Er det noen der ute med tilsvarende erfaringer, men gjerne noe tilbake i tid? Hvordan har det vært å takle den utfordringen diabetes gir én, evt. alkoholprob. & den generelle helsetilstand. Jeg må si at jeg ikke bare føler meg ti år eldre, men blir forbasket sliten i alt jeg foretar meg. Jeg er takknemlig for gode råd fra liknende erfaringer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133631-pancreatitt-diabetes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.