Gå til innhold

Sven O er kul-Det er ikke han som e teit

Anbefalte innlegg

Han er faktisk bare menneskelig, og litt kul og. Han smiler og ler og gir seg ikke ut for å være noe han ikke er.

Han synes at Mette Marit sin situasjon er like latterlig som alle oss andre.....

La mannen leve, SKÅL Sven O, ta en øl for det 10. barnebarnet ditt!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133646-sven-o-er-kul-det-er-ikke-han-som-e-teit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest '!-o-!'

Du skriver: "Han synes at Mette Marit sin situasjon er like latterlig som alle oss andre....."

Alle oss andre? Tror du du er et slags sannhetsvitne, eller hva? Snakk for deg selv, du. Jeg greier fint uttale meg om det jeg måtte ønske selv.

Longnightgoodbye

Enig!Jeg synes Sven.O. er ti tusen ganger bedre enn det latterlige kongehuset.Men jeg tror uansett at monarkiet har overlevd seg selv, og at ungen til Mette Marit aldri blir donning.

Alikevel vil jeg gratulere Sven O som bestefar da, og jeg håper datteren hans tar han inn i varmen igjen.

Annonse

Jeg synes fyren er latterlig. Hvordan hadde du likt det hvis noen som sto deg nært gikk til avisen og sutret om problemene dere i mellom. Og ikke nok med at han går til avisen, han får til og med penger for det.

PR-KÅT det er det han er, og greit om han hadde vært det for noe han har gjort i sitt liv. Men grunnen til at folk intervjuer han er jo for at han er far til Mette Marit. Og han stiller så alt for villig opp....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...