Gå til innhold

Hva gjør at vi blir forelsket?

Anbefalte innlegg

Men det kan en da egentlig ikke dømme kun utfra utseendet?

nei, man bruker alle sanser. veldig mye går på lukt så vidt jeg har skjønt. instinktivt altså.

men det var jo dette med kjærlighet ved første blikk vi lurte mest på, og da blir jo synssanten og utseendet/utstråling veldig viktig.

Fortsetter under...

2 ganger har jeg opplevd sterk og umiddelbar tiltrekning til damer. Det jeg vil kalle kjærlighet ved første blikk.

Første gang hadde det ikke noe med utseende å gjøre - det kunne jeg ikke si bevisst iallefall. Litt ubevisst kan det nok ha vært, for det er en veldig vakker kvinne, og hun har noen trekk som er rimelig spesielle. Jeg tror det må ha vært utstrålingen hennes som har tiltrukket meg.

Den andre damen var helt klart fysisk tiltrekning. Den dag i dag (mange herrens år senere) mener jeg at det er den vakreste kvinnen jeg noen gang har sett. Hun hadde også noen trekk som vekker veldig, veldig gode følelser i meg. Følelser som jeg er nødt å ha tilstede for å bli interessert i en kvinne. Denne kvinna hadde alt - utseendemessig - som skulle til for at jeg ble fortapt i henne :)

Gjest Pricilla

Da misforsto du nok hva jeg mente! Jeg mente at det var et desto større mysterium NÅR det skjedde gjensidig med to personer.

At en er avstandsforelsket er jo noe som ofte skjer. Men når det sier BANG i to hjerner der og da, uten at de har sett hverandre før, DET er rare greier!

ja det er sant... : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...