ariadne Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvis du sjekker flypriser når du er innlogget med brukeren din hos braathens.no , får du dyrere tilbud enn om du sjekker anonymt. 2.130.- mot 1.855.- for billett Tromsø-Oslo-Tromsø. Slett service! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133767-braathens-straffer-trofaste-kunder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Det må da være en feil? "....................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133767-braathens-straffer-trofaste-kunder/#findComment-825949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grip Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Braathens sier at "du skal ha det godt i lufta", så fjerner de alt som kan bidra til dette; måltider, aviser, lager trangere benplass, fjerner bonuspoeng etc etc. De differensierer prisene meget kraftig uten å differensiere produktet tilsvarende. Fullprisbetalende for nesten ingen verdi for å betale tredobbel pris i forhold til rabattbillett. Dette vil selvsagt gå i ille for Braathens. De har levd godt på fullpris-reisende. Disse blir nå lei av at Braathens ikke gir noe igjen for merprisen, og starter rabattkjøret. Da skal Braathens og SAS slåss mot de rene lavprisselskaper på disses premisser...og da taper de. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133767-braathens-straffer-trofaste-kunder/#findComment-826484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Braathens sier at "du skal ha det godt i lufta", så fjerner de alt som kan bidra til dette; måltider, aviser, lager trangere benplass, fjerner bonuspoeng etc etc. De differensierer prisene meget kraftig uten å differensiere produktet tilsvarende. Fullprisbetalende for nesten ingen verdi for å betale tredobbel pris i forhold til rabattbillett. Dette vil selvsagt gå i ille for Braathens. De har levd godt på fullpris-reisende. Disse blir nå lei av at Braathens ikke gir noe igjen for merprisen, og starter rabattkjøret. Da skal Braathens og SAS slåss mot de rene lavprisselskaper på disses premisser...og da taper de. Jeg mailet dem for å høre. Siden pc-en hang seg opp ble det sendt to mailer - jeg fikk to forskjellige svar. I følge det ene beror det hele på en feil, i følge det andre ikke: "Hei, Når man starter bestillingen fra "min profil" kommer man inn i et bestillingssystem som tilbyr reiser med SAS-gruppen til alle destinasjoner og til priser tilgjengelig for alle bestillingskanaler. Starter man bestillingen fra "planlegg og bestill" (med kalenderen oppe) får man tilgang på Braathens unike nettpriser som er tilgjengelig bare hos oss. Her vil man underveis i bestillingen bli bedt om å fylle ut bruker-id og passord og systemet henter opp opplysninger fra profilen. Har du flere spørsmål, ta kontakt igjen." og "Hei, Vi er klar over denne feilen. Vår It avdelinger jobber med saken og håper de kommer en løsning på dette så fort som mulig. Takker for informasjonen." Tillitsvekkende! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133767-braathens-straffer-trofaste-kunder/#findComment-826967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.