Gå til innhold

Braathens straffer trofaste kunder


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Braathens sier at "du skal ha det godt i lufta", så fjerner de alt som kan bidra til dette; måltider, aviser, lager trangere benplass, fjerner bonuspoeng etc etc.

De differensierer prisene meget kraftig uten å differensiere produktet tilsvarende. Fullprisbetalende for nesten ingen verdi for å betale tredobbel pris i forhold til rabattbillett.

Dette vil selvsagt gå i ille for Braathens. De har levd godt på fullpris-reisende. Disse blir nå lei av at Braathens ikke gir noe igjen for merprisen, og starter rabattkjøret.

Da skal Braathens og SAS slåss mot de rene lavprisselskaper på disses premisser...og da taper de.

Braathens sier at "du skal ha det godt i lufta", så fjerner de alt som kan bidra til dette; måltider, aviser, lager trangere benplass, fjerner bonuspoeng etc etc.

De differensierer prisene meget kraftig uten å differensiere produktet tilsvarende. Fullprisbetalende for nesten ingen verdi for å betale tredobbel pris i forhold til rabattbillett.

Dette vil selvsagt gå i ille for Braathens. De har levd godt på fullpris-reisende. Disse blir nå lei av at Braathens ikke gir noe igjen for merprisen, og starter rabattkjøret.

Da skal Braathens og SAS slåss mot de rene lavprisselskaper på disses premisser...og da taper de.

Jeg mailet dem for å høre. Siden pc-en hang seg opp ble det sendt to mailer - jeg fikk to forskjellige svar. I følge det ene beror det hele på en feil, i følge det andre ikke:

"Hei,

Når man starter bestillingen fra "min profil" kommer man inn i et bestillingssystem

som tilbyr reiser med SAS-gruppen til alle destinasjoner og til priser tilgjengelig

for alle bestillingskanaler.

Starter man bestillingen fra "planlegg og bestill" (med kalenderen oppe) får man

tilgang på Braathens unike nettpriser som er tilgjengelig bare hos oss. Her vil man

underveis i bestillingen bli bedt om å fylle ut bruker-id og passord og systemet

henter opp opplysninger fra profilen.

Har du flere spørsmål, ta kontakt igjen."

og

"Hei,

Vi er klar over denne feilen. Vår It avdelinger jobber med saken og håper de kommer

en løsning på dette så fort som mulig.

Takker for informasjonen."

Tillitsvekkende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...