Gjest Pricilla Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Rûnker Optik i Kiel.. : ) Flira litt når vi så det store skiltet der ja.. Og så hadde de hårføner på tinbud i en annen butikk, sto en stor plakat med "Superknuller" og pris under... *gnegg* Ble morro, særlig siden vi var overtrøtte og passe slitne fra fyllekula kvelden før.. 0 Siter
Vincent Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Rûnker Optik i Kiel.. : ) Flira litt når vi så det store skiltet der ja.. Og så hadde de hårføner på tinbud i en annen butikk, sto en stor plakat med "Superknuller" og pris under... *gnegg* Ble morro, særlig siden vi var overtrøtte og passe slitne fra fyllekula kvelden før.. Normale mennesker går ikke på fylla - selv på et ferje til Kiel. 0 Siter
Gjest bentsebrugata Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Butikk og butikk...han drev en geskjeft iallefall, den tannlegen i Oslo som med svære bokstaver i vinduet sitt, informerte forbipasserende kunder om både navn og yrke: TANNLEGE RØSKELAND !! Tannlege Røskeland på Bjølsen holdt til i gården ved siden av doktor krefting... (er de der enda tro?) 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Han var gynekolog ikke sant? Mormor gikk til en som het Langballe.. kult å gå til gynekolog som heter det! ; ) Ja, det tror jeg. Husker vi gikk forbi når vi var små og fniste av navnet ) 0 Siter
Fane Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 "the bitch is back" heter en klesbutikk! i australia 0 Siter
molli Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Tannlege Røskeland på Bjølsen holdt til i gården ved siden av doktor krefting... (er de der enda tro?) Tvilsomt om de er det, kanskje, for jeg var nettopp lært å lese da jeg så det skiltet:-) Snart tredve år siden, altså. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 KAFÉ GAMLE AKER hadde stort skilt på veggen. En natt hadde noen moroklumper endret skiltet: KAFÉ GAMLE KAKER 0 Siter
Gjest Onkel tom Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Jeg så at tråden var "gammel" men jeg bare MÅ nevne Toms bilpleie & tennisshop Tønsberg...veit ikke om den er der enda men. he he he 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.