Gå til innhold

Hvor mye koster det å reparere et hull i tanna?


pirko

Anbefalte innlegg

..bare lurer. En tann har vært vondt i det siste. Men jeg vet ikke om jeg har råd til å fikse den for øyelikket(må vente til lønning). Bruker paracet hver dag, men det funker jo ikke i lengden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei pirko.

Når en tann er så medtatt som du beskriver bør du jo komme deg avsted til en tannlege ?

Dersom du handler i tide kan du komme unna det med 400 - 600 kroner. Dersom du har ventet for lenge kan det hende tannen må rotfylles. Kanskje er den så medtatt at det må lages en krone på den ?

Hvis du er skikkelig uheldig og har ventet for lenge kan det dreie seg om behandling til 2000- 6000 kroner.

Så ta kontakt med tannlegen snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pirko.

Når en tann er så medtatt som du beskriver bør du jo komme deg avsted til en tannlege ?

Dersom du handler i tide kan du komme unna det med 400 - 600 kroner. Dersom du har ventet for lenge kan det hende tannen må rotfylles. Kanskje er den så medtatt at det må lages en krone på den ?

Hvis du er skikkelig uheldig og har ventet for lenge kan det dreie seg om behandling til 2000- 6000 kroner.

Så ta kontakt med tannlegen snarest.

Det er ikke snakk om så store smerter da...Tanna jeg snakker om fixet jeg i sommer, på akutten. Men han dumme tannlegen satte i en midlertidig løsning som han kalte det, slik at jeg blir nødt til å gå til tannlegen en gang til, slik at de kan tjene det dobbelte. Har bare hatt lettere smerter, som som jeg ikke kjenner etter å ha tatt en paracet(selv om smertene gjerne kommer tilbake fra 12-24 timer)

Jeg har tenkt å gå til odontologisk på universitetet, på nyåret, for da kan man sette seg opp igjen. Tok kontakt der for 3 mnd siden, men da var det full booket, for det er tydeligvis veldig populært....og det skjønner jeg godt. Ikke gøy å bli ruinert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...