Gjest Jaddah Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei alle morsomme folk! Jeg er selv veldig morsom. Ikke at jeg har tenkt til å demonstrere det med denne meldingen, så det er ingen vits å begynne å analysere. Men i jobben min har jeg altså behov for å være morsom fordi jeg arbeider i underholdsningsbransjen. Jeg er klar over at dette er litt dristig, men enhver måte å få inspirasjon på er en god måte, og derfor lurer jeg på om noen har lyst til å fortelle meg noen små, morsomme historier. De selvbopplevde historiene er alltid de beste, men det må være historier det er greit at jeg bruker senere. Skriv dem gjerne om slik at de blir anonyme. Sarkastiske bemerkninger, ironi og annen form for syrlige kommentarer er også velkomne. Hvis jeg ikke får svar på dette innlegget så tolker jeg det som at dere er kjedelige! Bare så dere vet det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133822-fortell-meg-noe-morsomt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.