Gå til innhold

Dikt

Gjest Ingrid Alexandra

Anbefalte innlegg

Gjest Ingrid Alexandra
Skrevet

En lettpult narkoman fra Kristiansand, fant seg endelig en kongelig mann, hun er ikke kjent for å ha beina samla, resultatet ble Ingrid Alexandra.

Skrevet

Var det et forsøk på en limerick?

Litt haltende rytme, der, uansett.

Gjest lungemos
Skrevet

Denne har gått som sms-vits. Utrolig dårlig.

Gjest Pricilla
Skrevet

For det første har aldri MM var narkoman.. HUn har tatt åpartydop i sine yngre dager ja, men aldri narkoman.. '

Ellers var det smakløst uansett.

Gjest hahahahhahahahhaha
Skrevet

Jeg synes den var faen så bra!

Enda bedre med de sure kommentarene fra de mugne kjærringene som vanker her.

*ler*

Gjest syns eg
Skrevet

For det første har aldri MM var narkoman.. HUn har tatt åpartydop i sine yngre dager ja, men aldri narkoman.. '

Ellers var det smakløst uansett.

Hva skal til for å kalles en narkoman for deg da?Hun var faktisk hardt på kjøret en periode, mens moren måtte ta seg av Marius.

Men alikevel, vitsen var stygg, for ungen kan uansett ikke noe for morens fortid stakkar.Så ikke bland ungen inn i dette.

Gjest frøken pripp
Skrevet

Hva skal til for å kalles en narkoman for deg da?Hun var faktisk hardt på kjøret en periode, mens moren måtte ta seg av Marius.

Men alikevel, vitsen var stygg, for ungen kan uansett ikke noe for morens fortid stakkar.Så ikke bland ungen inn i dette.

Ikke vær så prippen da.

Halve Norge har forsøkt seg på hasj og partydop. Antagelig har flesteparten av dem du kjenner vært "narkomane" etter din mening, men fordi de kjenner din innstilling, gidder de ikke å fortelle deg det.

Gjest syns eg
Skrevet

Ikke vær så prippen da.

Halve Norge har forsøkt seg på hasj og partydop. Antagelig har flesteparten av dem du kjenner vært "narkomane" etter din mening, men fordi de kjenner din innstilling, gidder de ikke å fortelle deg det.

Hehe, ute etter å provosere meg?

Så din oppfatning er at halve Norge går på dop?..well, well, kansje det er vanlig i de kongelige kretser og tydeligvis i miljøene Mette Marit og Ari vanket i, men for den vanlige nordmann er nok dop og narkotika noe som man holder seg langt unna(heldigvis!).

Nei, jeg kjenner ingen som doper seg, men jeg har hørt om noen få unge som gjør det i ny og ne, men de er problembarn fra vanskelige hjem.Og de vekker oppsikt, de er ikke noe som den vanlige, sunne norske ungdom ser opp til og etterfølger eksempelet til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...