Gå til innhold

Mister man automatisk Rehab penger om man søker uføretrygd.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest uten signatur

Jeg har søkt uføretrygd, og fikk beskjed om at rehab. kom automatisk til å bli forlenget fram til søknaden er ferdig behandlet.

Hvis søknaden blir avslått, og jeg må anke, vet jeg derimot ikke om jeg fortsatt får rehab. i ankeperioden. Det var et tankekors! Skal se jeg blir uten penger noen måneder. Hjææææælp! Men det kan vel ikke stemme?

Gjest bekymret for dette

Jeg har søkt uføretrygd, og fikk beskjed om at rehab. kom automatisk til å bli forlenget fram til søknaden er ferdig behandlet.

Hvis søknaden blir avslått, og jeg må anke, vet jeg derimot ikke om jeg fortsatt får rehab. i ankeperioden. Det var et tankekors! Skal se jeg blir uten penger noen måneder. Hjææææælp! Men det kan vel ikke stemme?

.

Gjest uten signatur

.

Bare hyggelig! Men jeg ville sjekke det ut selv også. Det er mye forskjellig behandling ute og går. Bare så du er advart. Mye tilfeldigheter. Så om dette gjelder meg, så er det ikke sikkert du automatisk får det. Det er min erfaring. 'Servicen' kommer helt an på hva du kjemper deg fram til selv og hvor 'god' saksbehandler du har!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...