Gå til innhold

Stakkars Ingrid Alexandra...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Stakkars..? hun fikk går til frisør og ble sminket, fikk klær og spise på Teaterkafeen, fikk til og med gå med krone.. hun storkoste seg! jeg synes det hele er sinnsykt latterlig, men hun koste seg masse og de synes det var kjempemorro... men dog helt høl i huet egentlig.. Hun har jo ikke en dritt med kongefamilien å gjøre.. Alt det styret bare fordi hun har samme navn???

Annonse

Avisene har visst lite å skrive om nå om dagen, skjønner jeg. Finnes det ikke viktigere ting i verden?

Dagens utgaver av VG og Dagbladet inneholder mye stoff -- kan ikke si at sidetallet er lavere i dag.

Hva får deg til å påstå at avisene ikke har noe å skrive om?

Gjest Ugga Bugga

Dagens utgaver av VG og Dagbladet inneholder mye stoff -- kan ikke si at sidetallet er lavere i dag.

Hva får deg til å påstå at avisene ikke har noe å skrive om?

Jeg bare mente at dette med 13-åringen ved navn Ingrid Alexandra var en noe kjedelig nyhet, som med fordel kunne vært byttet ut med noe mer interessant.

Jeg bare mente at dette med 13-åringen ved navn Ingrid Alexandra var en noe kjedelig nyhet, som med fordel kunne vært byttet ut med noe mer interessant.

Kjedelig -- for hvem da?

Her tror jeg du begår den ikke uvanlige feil at du overfører din mening over på andre.

Jeg er sikker på at opplagstallene de siste dagene tyder på at alt vedrørende den lille prinsessen oppfattes som spennende for "folk flest"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...