Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hos leges tirsdag 20 januar fikk jeg beskjed at jeg hadde en god gammel dags influensa. Har i skrivende stund at feber spes. på nattet i 6 netter og svettet ut mengder av væske. Og det er det jo ikke noe galt med. Har også hatt vondt i legg og muskler. Det som bekymrer meg litt er smertene jeg har fått i benene. Jeg har faktisk problemer med å gå, samtidig at spes. høyre benet har hovnet opp? Har dette noe med influensaen å gjøre?? Bør jeg oppsøke lege igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133858-influensa-og-symptoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ringt legen? Synes det hørtes litt ekkelt ut jeg.

Mvh

Har nå vært pasient på diakonhjemmet. Det kan vise seg at jeg hadde fått en såkalt reaktiv artritt. Altså en reaksjon på en infeksjon jeg har hatt. Blitt mye medre. så får håpe dette er forbigående :)

Kizza1365380506

Har nå vært pasient på diakonhjemmet. Det kan vise seg at jeg hadde fått en såkalt reaktiv artritt. Altså en reaksjon på en infeksjon jeg har hatt. Blitt mye medre. så får håpe dette er forbigående :)

Håper du er bra og at det går medre med deg... :o)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...