Gå til innhold

Maskinen prøver å sende e-post...

Anbefalte innlegg

Uten at det ligger noe i utboksen.

Jeg har installert nyeste oppdatering av Norman Virus Control, jeg har installert brannmur og popup killer.

ved søk, finnes det heller ikke virus på maskinen...

Dette er mailen jeg får fra avsender "administrator".

Hver gang jeg får den, oppgir den en ny mailadresse:

Hi.

This is the qmail program

Undeliverable mail to [email protected]

Message follows:

Det er det, liksom...

Er det bare no spam-skit?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133891-maskinen-pr%C3%B8ver-%C3%A5-sende-e-post/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er høyst sannsynlig en annen person som har virus. Dette viruset bruker din mailadresse som avsender, dermed får du feilmeldingene.

Takk, men du...

Nå går maskinen kjeeempetregt og i tillegg dukker det opp nye vinduer med reklame for både det ene og det andre...! Ikke små pop-ups, men hele vinduer, akkurat som om browseren slår seg på mange ganger.

Tror jeg må ta en ny virussjekk.

Det er høyst sannsynlig en annen person som har virus. Dette viruset bruker din mailadresse som avsender, dermed får du feilmeldingene.

Dette er "webadressen" til det som dukker opp:

res://mshp.dll/index.html#10213

Akkurat som om det ligger et sted på maskinen!

Ulv I Faarikaal

Takk, men du...

Nå går maskinen kjeeempetregt og i tillegg dukker det opp nye vinduer med reklame for både det ene og det andre...! Ikke små pop-ups, men hele vinduer, akkurat som om browseren slår seg på mange ganger.

Tror jeg må ta en ny virussjekk.

Ad-aware er gratis og fjerner den typen programmer.

http://www.lavasoftusa.com/support/download/

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...