Gjest minnien Skrevet 25. desember 2000 Del Skrevet 25. desember 2000 ...får man flat mage av å trene sit-ups?? Jeg lurer litt, for jeg føler bare at magen min mer "buler ut" enn blir flat etter at jeg begynte å trene magemusklene. Er bare en uerfaren liten 15-åring jeg, som vil ha litt flatere mage...noen gode råd?? En annen ting jeg lurer på er, hvordan man strammer opp baken. Når jeg sitter føler jeg at flesket tyter ut til sidene, mens hos venninnene mine er rumpa ganske fast. De er ikke supertynne, så tror ikke det komme av at de ikke har flesk der. Jeg trener en del fotball, men det hjelper vel ikke for det, gjør det vel?? Noen som vet om noen øvelser? Hvis ja, kan dere forklare de litt mer nøye da, jeg skjønner meg ikke helt på trenings-"språket" deres, skjønner ikke hva dere babler om alltid. =) Takker for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niks name Skrevet 25. desember 2000 Del Skrevet 25. desember 2000 etter at jeg har tatt situps i ca to år nå...hver dag..har jeg redusert omkretsen med ca 15-16 cm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luni Skrevet 3. januar 2001 Del Skrevet 3. januar 2001 Hey! Kan'ke si jeg kan være til så veldig stor hjelp her egentlig, men jeg fikk bare lyst til å kommentere d. Er 16 år, kan'ke si jeg er no overvektig sånn sett, men har fått større sittepute d siste året, veldig plagsomt egentlig, som sagt er jeg nok ikke til noen stor hjelp, men fatter liksom hvordan du har d..... Har hørt at d hjelper å gå, i d hele tatt, gjerne med litt motstand som bakker, har lest gjennom fader så mange treningsinnlegg nå at jeg har bestemt meg for å legg om litt sjæl..så får vi se....lykke til du da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 6. januar 2001 Del Skrevet 6. januar 2001 Hei, du får sterkere mage av sit-ups, men ikke flatere. Slanking vil redusere fettet på magen, men vil ikke alene gi flat mage. Alle vil ha en mage som siger ut når de slapper av i buken. Altså er en flat mage resultat av at man hele tiden har en viss spenning i bukmusklene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.