Gå til innhold

kanskje litt dumt spm men...


Gjest minnien

Anbefalte innlegg

...får man flat mage av å trene sit-ups??

Jeg lurer litt, for jeg føler bare at magen min mer "buler ut" enn blir flat etter at jeg begynte å trene magemusklene.

Er bare en uerfaren liten 15-åring jeg, som vil ha litt flatere mage...noen gode råd??

En annen ting jeg lurer på er, hvordan man strammer opp baken. Når jeg sitter føler jeg at flesket tyter ut til sidene, mens hos venninnene mine er rumpa ganske fast. De er ikke supertynne, så tror ikke det komme av at de ikke har flesk der. Jeg trener en del fotball, men det hjelper vel ikke for det, gjør det vel?? Noen som vet om noen øvelser? Hvis ja, kan dere forklare de litt mer nøye da, jeg skjønner meg ikke helt på trenings-"språket" deres, skjønner ikke hva dere babler om alltid. =)

Takker for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hey!

Kan'ke si jeg kan være til så veldig stor hjelp her egentlig, men jeg fikk bare lyst til å kommentere d. Er 16 år, kan'ke si jeg er no overvektig sånn sett, men har fått større sittepute d siste året, veldig plagsomt egentlig, som sagt er jeg nok ikke til noen stor hjelp, men fatter liksom hvordan du har d.....

Har hørt at d hjelper å gå, i d hele tatt, gjerne med litt motstand som bakker, har lest gjennom fader så mange treningsinnlegg nå at jeg har bestemt meg for å legg om litt sjæl..så får vi se....lykke til du da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

du får sterkere mage av sit-ups, men ikke flatere. Slanking vil redusere fettet på magen, men vil ikke alene gi flat mage. Alle vil ha en mage som siger ut når de slapper av i buken. Altså er en flat mage resultat av at man hele tiden har en viss spenning i bukmusklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...