Gå til innhold

Langvarig hodepine ved anstrengelse

Anbefalte innlegg

Hei

Eg er ein frisk mann på 24, som aldri har vore plaga av noko som helst, stort sett. Har eg hatt vondt i hodet har eg drukke vatn, sove eller tatt ein paracet, og alltid blitt bra.

Denne gongen har eg ikkje vondt så lenge eg sit i ro, står eller går. Til og med å spele fotball går rimeleg greitt. Det er kun ved anstrengelse, og i situasjonar då det "bygger seg opp trykk" at det gjer vondt, f.eks. når eg bøyer meg ned for å plukke opp noko frå bakken. Eller tidvis når eg gjesper, reiser meg fort opp, etc.

Har prøvd å ta paracet ein gong, men det hjalp ikkje særleg.

Dette har vore slik i ca. ei veke, litt betre og litt verre sjølvsagt. Er det nokon som har ein idè om kva som kan vere gale?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133973-langvarig-hodepine-ved-anstrengelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er 24 år gammel og har hatt det samme problemet for 3 år siden,da oppsøkte jeg lege og fikk vite at det var normalt og at blodtrykke steg opp ved en brå bevegelse.Nå har det gått 3 år og jeg er ikke plaget med det mer så kanskje det går over med alderen men du kan jo oppsøke legen.god bedring

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...