Gå til innhold

FU: Noen med noen "gøye" tvangstanker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg klarer aldri å finne ut av om det er parkettfjølene våre som er bittelitt skjeve, eller om det er bordet som står litt skjevt. Bordbeina må nemlig stå parallellt med skjøten i parketten, ellers får jeg ikke fred i sinnet. Aner ikke hvor mange ganger pr. dag jeg må flytte bordet en millimeter eller to.... Huff, livet er ikke enkelt ;o)

Hehe, du har turbohumor!

Jeg har forresten en manisk greie med røykpakka mi.

Den må ligge i vinkel med bordet, og lighteren må ligge i korrekt vinkel oppå pakka, og med like lang avstand til alle kantene.

Hvis noen skumper til bordet og lighteren flytter på seg, så er jeg raskt ute med å rette på den. Rart ingen har kommentert dette. Det er utrolig synlig :)

Annonse

Jeg må alltid lukke øynene når jeg skrur av en lampe.

Jeg tråkker ikke på kumlokk.

Søsteren min tråkker heller ikke på kumlokk.....jeg kan love deg at det var et rent lite helvete for henne og ut å marsjere den gangen hun spilte i korps:-)

Jeg putter alltid noe papir i doen før jeg gjør mitt der inne.

Jeg må alltid se at stuebordet står på linje med teppet.

Jeg må alltid ha dorullen hengende riktig, med papirflikken vendt ut fra veggen. (Jeg snur dorullen dersom den henger feil hos andre)

Jeg er kjempenøye på hvordan cd'r og bøker står i hylla. Hvis noen roter i systemet, må jeg rette det opp snarest.

Jeg liker ikke at folk tar opp ting i min leilighet og ser på det og setter det så ned igjen på litt feil sted. Noen få cm er nok til at jeg får hetta og må rette på det.

Jeg Må barbere leggene hver dag.

Gjest svensken jonas

Søsteren min tråkker heller ikke på kumlokk.....jeg kan love deg at det var et rent lite helvete for henne og ut å marsjere den gangen hun spilte i korps:-)

Når jeg skal inn i en bil, må jeg gå ut og inn av den fem ganger før jeg kan til slutt sette meg inn og lukke døren.

Når jeg skal pisse, må jeg tørke av pikken FØR jeg pisser.

Når jeg skal legge meg, må jeg alltid sjekke om noen har lagd hull i øret på meg i løpet av dagen. Jeg har panikk for at noen skal sette på meg en gullring i et øre.

Når jeg får besøk MÅ jeg alltid ha en skål med lakrisbåter stående på en bestemt hylle som ingen rekker opp til. Men jeg VET at den er der. Ganske digg å vite det for meg selv.

Når jeg ser på damer, unngår jeg konsekvent dem så har på seg noe rødt.

Hver gang jeg kommer inn i et rom, leter jeg etter hybelkaniner.

Når jeg vasker opp, må jeg vaske alt opp to ganger. Jeg vakser en tallerk, setter den til tørk, tar den så nedi vannet igjen, vakser og setter til tørk.

jeg er nok litt rar.

Gjest svensken jonas

Jeg må sykle mot øst den siste lørdagen i hver måned. Hvis jeg ikke gjør det dør familien min.

Jeg ser jeg er like rar som deg, Sier du det, derfor sakser jeg inn mitt innlegg somn jeg har lagt inn litt over, til deg her sånn at du kan se at vi er to liksom :-)

Fint å se at det er andre med rare ting.

Når jeg skal inn i en bil, må jeg gå ut og inn av den fem ganger før jeg kan til slutt sette meg inn og lukke døren.

Når jeg skal legge meg, må jeg alltid sjekke om noen har lagd hull i øret på meg i løpet av dagen. Jeg har panikk for at noen skal sette på meg en gullring i et øre.

Når jeg får besøk MÅ jeg alltid ha en skål med lakrisbåter stående på en bestemt hylle som ingen rekker opp til. Men jeg VET at den er der. Ganske digg å vite det for meg selv.

Når jeg vasker opp, må jeg vaske alt opp to ganger. Jeg vakser en tallerk, setter den til tørk, tar den så nedi vannet igjen, vakser og setter til tørk.

jeg er nok litt rar.

jeg er nok litt rar.

Litt rar er vel dagens understatement?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...