Gå til innhold

FU: Noen med noen "gøye" tvangstanker?

Anbefalte innlegg

Gjest svensken jonas

Nå såret du meg, og dessuten syns jeg du har en dirkete frekk holdning som sier sånnt noe rett ut til meg?

Dessuten er jeg i det minste ærlig og tøff som sier det som det er, også kommer du og kritiserer meg på den måten. Hva vet vel du om å ha det sånn? jeg har det dessuten helt fint, men kanskje noen syns jeg er rar. det var bare det jeg mente. Lett for deg å si liksom.

men greit nok, vi er alle forskjellige. Kanskje du har problemer med diarè hver dag. Ikke sant.

Fortsetter under...

Dessuten er jeg i det minste ærlig og tøff som sier det som det er, også kommer du og kritiserer meg på den måten. Hva vet vel du om å ha det sånn? jeg har det dessuten helt fint, men kanskje noen syns jeg er rar. det var bare det jeg mente. Lett for deg å si liksom.

men greit nok, vi er alle forskjellige. Kanskje du har problemer med diarè hver dag. Ikke sant.

Hehe, du jobber hardt med å sette igang reaksjoner her, skjønner jeg.

Du må nok perfeksjonere deg litt. Nå skyter du i alle retninger, det er ikke vanskelig å oppdage at du bare er ute etter å provosere.

Tips: Konsentrer deg om noen få temaer i stedet for å svare på absolutt alt.

Gjest svensken jonas

Hehe, du jobber hardt med å sette igang reaksjoner her, skjønner jeg.

Du må nok perfeksjonere deg litt. Nå skyter du i alle retninger, det er ikke vanskelig å oppdage at du bare er ute etter å provosere.

Tips: Konsentrer deg om noen få temaer i stedet for å svare på absolutt alt.

Du snakker et uforståelig språk. Og det er jo lett for deg å si. Men takk for komplimentet,det hender det går rett inn og rett ut, men dette gikk til hjertet.

Og dessuten, i morgen er alt glemt.

(Tok du den, tro?

;-) ...iallefall er du litt lurere enn noen jeg kjenner. )

Annonse

Gjest svensken jonas

Jeg ler ikke, gjør du?

Neivel? Snikskytter kaller man sånne som deg. Men du er sikkert snill helt inni deg. Fint å høre forresten og nå må du ha en god natt for du skal vel legge deg nå snart tenker jeg.

God natt skal du ha.

Når jeg skal inn i en bil, må jeg gå ut og inn av den fem ganger før jeg kan til slutt sette meg inn og lukke døren.

Når jeg skal pisse, må jeg tørke av pikken FØR jeg pisser.

Når jeg skal legge meg, må jeg alltid sjekke om noen har lagd hull i øret på meg i løpet av dagen. Jeg har panikk for at noen skal sette på meg en gullring i et øre.

Når jeg får besøk MÅ jeg alltid ha en skål med lakrisbåter stående på en bestemt hylle som ingen rekker opp til. Men jeg VET at den er der. Ganske digg å vite det for meg selv.

Når jeg ser på damer, unngår jeg konsekvent dem så har på seg noe rødt.

Hver gang jeg kommer inn i et rom, leter jeg etter hybelkaniner.

Når jeg vasker opp, må jeg vaske alt opp to ganger. Jeg vakser en tallerk, setter den til tørk, tar den så nedi vannet igjen, vakser og setter til tørk.

jeg er nok litt rar.

Innerst inne er jeg enda slemmere.

Natta til deg også.

Gjest Pricilla

Om det er så gøy vet jeg ikke men.,... : )

jeg trekker alltid ned før jeg setter meg på do (ikke hjemme da..) Og legger alltid papir nedi først hvis ejg skal nr. 2.

MÅ ha røykpakke, mobil, leppis, ligther på rekke og rad... Samme gjelder ting i hyller, alt skal stå som det står - hater at folk flytter på det.. MÅ rette det opp med en gang, ellers plager det meg skikklelig.

Takler ikke en skrukk på duken, MÅ rette den opp med en gang..

MÅ ha dorullen riktig vei.

Bordet må stå rett på teppet. Og teppet på ligge rett på gulvet i forhold til lista..

MÅ tisse rett før jeg legger meg, selv om jeg ikke må, og vaske hender og smøre før jeg legger meg.. Ellers får ejg ikke sove.

Ellers får jeg spadern av alt rot... Men MINE ting hjemme og på kontoret skal stå perfekt.

Gjest Pricilla

Jeg har forresten en manisk greie med røykpakka mi.

Den må ligge i vinkel med bordet, og lighteren må ligge i korrekt vinkel oppå pakka, og med like lang avstand til alle kantene.

Hvis noen skumper til bordet og lighteren flytter på seg, så er jeg raskt ute med å rette på den. Rart ingen har kommentert dette. Det er utrolig synlig :)

Gjør DU det??? Seriøst?

Hmm.. trodde ikkse sånt om deg! ; ) Jeg gjør alltid det, og folk kommenterer det hele tiden.. Plagsomt. La meg ha den jævla røyken min og tvangshandlingen min i fred! ; ) hehe...

Gjør DU det??? Seriøst?

Hmm.. trodde ikkse sånt om deg! ; ) Jeg gjør alltid det, og folk kommenterer det hele tiden.. Plagsomt. La meg ha den jævla røyken min og tvangshandlingen min i fred! ; ) hehe...

Hehe, ja, jeg gjør det. Helt seriøst. Jeg har det samme med fjernkontrollene. De må peke mot tv. Ikke ligge skeivt på bordet.

Det er rart ingen har kommentert det der med røykpakka, for det er ufattelig synlig :)

Det må også se litt rart ut når 4 fjernkontroller ligger nærmest symetrisk i forhold til hverandre, midt på bordet :)

Hehe, jeg har noen sånne småting...

Gjest Pricilla

Hehe, ja, jeg gjør det. Helt seriøst. Jeg har det samme med fjernkontrollene. De må peke mot tv. Ikke ligge skeivt på bordet.

Det er rart ingen har kommentert det der med røykpakka, for det er ufattelig synlig :)

Det må også se litt rart ut når 4 fjernkontroller ligger nærmest symetrisk i forhold til hverandre, midt på bordet :)

Hehe, jeg har noen sånne småting...

hehe.. det med fjernkontrollene gjør jkeg også! ; ) Det er sikkert 1000 sånne ting jeg gjør, som jegikke legger merke til sjøl, eller ikke tenker over..

Hvis samboern min bytter kanal og legger kontrollen midt på bodet må jeg legge den på kanten i hjørnet på rekke med de andre... ; )

Og lysestakene skal stå sånn og sånn, og askebegeret på midten fra lysene til kanten på duken.. Hehe. Stakkars sambis, ikke rart han mener ejg er gal av og til.. Men merker at han har blitt litt "smitta"...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...