Gå til innhold

komme til onkel, kanke la værè

Anbefalte innlegg

Gjest The untouchable

Heldigvis er jeg laget av stål og stein. Et materiale jeg har tilegnet meg for å holde på grunnmuren pluss de andre murene som før er blitt revet ned.

Heldigvis var jeg forberedt mentalt på julen. Jeg har da vært på sjelevandring i bosniske strøk før, der granatene har tatt et kraftig tak i hjertet mitt.

Heldigvis visste jeg at onkel ville prøve seg atter en gang, tilfeldige berøringer og sterke seksuelle undertoner, så sterke at ørene fikk eksem og blodet ble kaldt som julenatten.

Heldigvis er jeg både blond og brunette, og visste å benytte meg av stålutrustningen min når jeg mest trengte det i går.

Heldigvis har jeg vært i krigen før, og kunne bare ta alt i går på strak arm.

For jeg er tyve, om ikke tretti år eldre enn dere, eldre enn deg onkel, og eldre enn de to andre tilskuerne. Jeg er eldre enn dere noen gang kan bli.

Jeg har vondt på vegne av dere som måtte velge å forbli små.

Selv trives jeg godt med å være stålkvinnen blant dere, jeg har ikke behov for å blotte min bløte sjel i deres fora.

Måtte dere velge rett vei i forhold til resten av det livet dere har fått til å disponere på deres måte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13412-komme-til-onkel-kanke-la-v%C3%A6r%C3%A8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kom du så langt?

Hvordan kom du dit?

Forakter du oss som har behov for å blotte sjelen i slike fora som dette?

Når hun skriver "dere", tror jeg hun mener onkelen og de to tilskuerne. Eller hva, The untouchable?

Hun er stålkvinnen blant dem. Ikke blant oss.

Har jeg rett?

Gjest the untouchable

Når hun skriver "dere", tror jeg hun mener onkelen og de to tilskuerne. Eller hva, The untouchable?

Hun er stålkvinnen blant dem. Ikke blant oss.

Har jeg rett?

Selvfølgelig mente jeg det tårer skrev, synes selv det er innlysende, men ting kan helt klart sees fra flere vinkler her.

Jeg mente at jeg er stålkvinnen blant de krapylene jeg senest har hatt kontakt med i dag. Det er svært sjelden jeg har behov for å gjøre narr av andre på en ondsinnet måte. Fine?

Annonse

Fine1365379966

Selvfølgelig mente jeg det tårer skrev, synes selv det er innlysende, men ting kan helt klart sees fra flere vinkler her.

Jeg mente at jeg er stålkvinnen blant de krapylene jeg senest har hatt kontakt med i dag. Det er svært sjelden jeg har behov for å gjøre narr av andre på en ondsinnet måte. Fine?

beklager, the untouchable

jeg leste vel bare historien din en gang. så leste jeg NHD som skrev : så flott at du har kommet så langt. jeg var så enig. så skrev han at det kunne være en inspirasjon for oss andre . da var det at jeg misforstod akkurat den setningen der du skrev om å blottlegge sjelen i visse fora.

beklager igjen , jeg er langt nede og hadde behov for å lette på trykket , men torte ikke da jeg leste dette . beklager , ikke din feil.

vil du fortelle om din vanskelige vei til å bli en stålkvinne?

Gjest the untouchable

beklager, the untouchable

jeg leste vel bare historien din en gang. så leste jeg NHD som skrev : så flott at du har kommet så langt. jeg var så enig. så skrev han at det kunne være en inspirasjon for oss andre . da var det at jeg misforstod akkurat den setningen der du skrev om å blottlegge sjelen i visse fora.

beklager igjen , jeg er langt nede og hadde behov for å lette på trykket , men torte ikke da jeg leste dette . beklager , ikke din feil.

vil du fortelle om din vanskelige vei til å bli en stålkvinne?

Ingenting å unnskylde for, vet selv at det er lett for å bli hårsår på feil steder.Det går bra:)

Jeg tror jeg tar den historien en annen gang, storebror ser meg faktisk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...