Gå til innhold

Hvordan få byttet parfyme på en mann?

Anbefalte innlegg

Hei, kan noen hjelpe meg med en sak?

Kjæresten min har en parfyme og deo som jeg rett og slett syns lukter sånn litt eldre gubbe på 64.. ;-) Ikke særlig deilig egentlig.

Han syns selv denne er god , og vet antakelig ikke at den har old spice-preg over seg. Og det er faktisk en Boss-greie,men alt er jo ikke godt bare fordi det heter Boss..?

Hva kan jeg gjøre for å få ham til å bruke en jeg liker? han spør jo om jeg liker hvordan han lukter og det er jo ikke kult å si nei. Men jeg har sagt at det er "helt greit", men at vi kanskje kunne finne en ny en sammen når vi skal ut og reise..? eh..han likte nok ikke det helt, men...

Noe annet jeg kan gjøre?

Ønsker bare seriøse forslag, da.:)

Fortsetter under...

Kjøp en ny lukt til ham i gave - og si at du bare måtte kjøpe den til ham, fordi den lukter såååå sexy.

Da regner jeg med at han klasker på seg litt med en gang.

Alle bør dessuten "fornye" lukten sin en gang i blant, så hvis han har brukt den lenge, kan du bruke det som argument.

Fortell han at du ikke liker den.

Hadde en jente fortalt meg at hun ikke liker parfymen jeg nå bruker, eller at hun likte min gamle bedre, så hadde i hvert fall jeg tatt et hint.

Parfyme lukter forskjell på forskjellige personer, og det er vrient å vite selv hvordan man kler den aktuelle parfymen. Altså trenger man hjelp.

Så hjelp han!

Du må si det rett ut, nå!

Jeg hadde satt pris på å få vite at jeg luktet gammel bingokjerring i alle fall - *kremt* han sa nemlig det engang - men så måtte han finne seg i at jeg jkøpte en ny dyr en også! *s*

Det er jo ikke hans KROPPSlukt du ikke liker, men noe som er produsert og kjøpt. Han kan da ikke bli fornærmet på Boss sine vegne?

CHloé lukter bingokjerring på meg.

Mens Lou Lou ikke er så verst.

:-)

Egentlig bruker jeg MUSK-Oil - men ikke si det til noen,,,,,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...