Gå til innhold

Urinveisinfeksjon/blærekatarr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du starter med en gang du merker antydning, kan du hindre den i å slå ut.

Drikk masse væske, helst tranebær-juice (alternativt appelsinjuice).

Pass på å gå på do etter sex.

Ikke knip igjen så du stopper urinstrålen.

Hvis du har fått skikkelig blærekatarr, bør du derimot ta en tur til legen. Det er ikke bra å gå med ubehandlet infeksjon.

Hvis du starter med en gang du merker antydning, kan du hindre den i å slå ut.

Drikk masse væske, helst tranebær-juice (alternativt appelsinjuice).

Pass på å gå på do etter sex.

Ikke knip igjen så du stopper urinstrålen.

Hvis du har fått skikkelig blærekatarr, bør du derimot ta en tur til legen. Det er ikke bra å gå med ubehandlet infeksjon.

Hva skjer hvis infeksjonen er utbredt og man ikke går til legen?

Men i stedet drikker mye appelsinjuice, spiser epler og drikker mye vann? Vil infeksjonen forsvinne likevel etterhvert? I så fall hvor lang tid vil det kunne ta? Vil infeksjonen kunne bli der i mange år?

Hva skjer hvis infeksjonen er utbredt og man ikke går til legen?

Men i stedet drikker mye appelsinjuice, spiser epler og drikker mye vann? Vil infeksjonen forsvinne likevel etterhvert? I så fall hvor lang tid vil det kunne ta? Vil infeksjonen kunne bli der i mange år?

Den forblir der til du får nyrebekkenbetennelse med feber og store smerter i ryggen.

Men det kan ta noen måneder men er ikke å anbefale.

monique1365380367

hei! har hatt utallige urinveisinfeksjoner,og har derfor hatt mange antibiotika kurer....helt til jeg begynte og spise tranebærkapsler...det har jeg gjort jevnlig i 3 år nå, tar en kjapp kur med de når jeg kjenner at en urinveisinfeksjon er på vei! Fås kjøpt på helsekostforetninger....

Den forblir der til du får nyrebekkenbetennelse med feber og store smerter i ryggen.

Men det kan ta noen måneder men er ikke å anbefale.

Var hos legen i dag og avga urinprøve som ble testet.

Skal ta blodprøver i morgen.

Doktoren ville ikke si hva han tror jeg feiler. Frustrerende med slike hemmelighetsfulle leger.

På blodprøveforskriften skrev han opp masse forskjellige ting som en annen klinikk skal teste blodet mitt for. En av tingene satte han et spørsmåltegn bak. Er det en skjult måte å fortelle blodtesteklinikken hva han tror feiler meg?

Annonse

hei! har hatt utallige urinveisinfeksjoner,og har derfor hatt mange antibiotika kurer....helt til jeg begynte og spise tranebærkapsler...det har jeg gjort jevnlig i 3 år nå, tar en kjapp kur med de når jeg kjenner at en urinveisinfeksjon er på vei! Fås kjøpt på helsekostforetninger....

Da jeg var hos legen,sa han først at han trodde jeg hadde urinveisinfeksjon. Diabetes trodde han ikke det var, sa han, da jeg spurte ham om den muligheten.

Etter urintestingen sa han at han ikke fant noe infeksjon der. Likevel skrev han ut en resept på antibiotika. Var ikke det litt rart?

I tillegg skrev han ut masse blodtester som en annen klinikk skal foreta.

Da jeg etter urintesten spurte ham igjen om han trodde jeg hadde diabetes, ville han ikke svare lenger. Da jeg spurte om han trodde jeg hadde kreft, ville han heller ikke svare.

-La oss vente og se, sa han.

Hva tror dere jeg feiler? Jeg frykter Diabetes. Eller kan det være nyrene? Eller kun en infeksjon likevel? Kreft? Leveren? Bukspyttkjertelen?

Han sa ingenting om røntgenfotografering.

Han ba meg drikke mye vann. Han spurte også om jeg hadde vondt i magen, noe jeg ikke har.

Var hos legen i dag og avga urinprøve som ble testet.

Skal ta blodprøver i morgen.

Doktoren ville ikke si hva han tror jeg feiler. Frustrerende med slike hemmelighetsfulle leger.

På blodprøveforskriften skrev han opp masse forskjellige ting som en annen klinikk skal teste blodet mitt for. En av tingene satte han et spørsmåltegn bak. Er det en skjult måte å fortelle blodtesteklinikken hva han tror feiler meg?

Nei, det tror jeg ikke, heller et spørsmål om de kunne teste blodet ditt for dette.

Kanskje han ikke hadde brukt riktig glass og lurte på om de kunne få noe prøvesvar ut av de glassene han hadde sendt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...