Gå til innhold

Er det noe galt?

Anbefalte innlegg

jeg er en ung mann på 23, i den siste tiden har jeg hatt noen små røde prikker på penisen ,da tenker jeg på selve penishodet over og rundt "glans" ,disse merker jeg ikke er der, verken klør eller svir, noen dager kan dem være der og andre ikke.har kanskje tenkt at årsaken kan være hvilken såpe man vasker seg med,siden dette er ganske ømfintlig hud så bør man vel prøve å bruke en såpe beregnet for intim vask. ikke vet jeg. sånn i forhold til kjønnssykdommer så tviler jeg på at det er det. har nå siste 9måndene vært i et fast forhold hvor begge er trofaste, før det har jeg totalt hatt sex med 3 både med og uten kondom,Men om det skulle være noe fra de tidl burde jeg vel merket dette før. Dette er en ting som har plaget meg en stund og håper på et raskt svar. På forhånd takk.!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134147-er-det-noe-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...