simba23 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 jeg er en ung mann på 23, i den siste tiden har jeg hatt noen små røde prikker på penisen ,da tenker jeg på selve penishodet over og rundt "glans" ,disse merker jeg ikke er der, verken klør eller svir, noen dager kan dem være der og andre ikke.har kanskje tenkt at årsaken kan være hvilken såpe man vasker seg med,siden dette er ganske ømfintlig hud så bør man vel prøve å bruke en såpe beregnet for intim vask. ikke vet jeg. sånn i forhold til kjønnssykdommer så tviler jeg på at det er det. har nå siste 9måndene vært i et fast forhold hvor begge er trofaste, før det har jeg totalt hatt sex med 3 både med og uten kondom,Men om det skulle være noe fra de tidl burde jeg vel merket dette før. Dette er en ting som har plaget meg en stund og håper på et raskt svar. På forhånd takk.! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134147-er-det-noe-galt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.