Gå til innhold

Ole Paus er slitsom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må bare være flaks at han ble sanger? *grøss*

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

13

• Dorthe

5

• Vincent

4

• MsSophie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uflaks, spør du meg. For oss. Jaja, mange liker ham, da. Syns den rustne stemmen er sær og følsom. Jeg har litt vondt for å svelge ham, men det er av mange andre grunner enn stemmen, i og for seg.

Skrevet

Uflaks, spør du meg. For oss. Jaja, mange liker ham, da. Syns den rustne stemmen er sær og følsom. Jeg har litt vondt for å svelge ham, men det er av mange andre grunner enn stemmen, i og for seg.

Enig i det også.

Skrevet

Men han skriver bra tekster.

ja, -han gjør det! Han har til og med skrevet en sang om sofaen din! :)

Men gode låtskrivere bør ikke på død og liv synge dem sjøl!

Skrevet

ja, -han gjør det! Han har til og med skrevet en sang om sofaen din! :)

Men gode låtskrivere bør ikke på død og liv synge dem sjøl!

Sofaen min er død.

Nå har jeg to fra Hilmers Hus.

Skrevet

Sofaen min er død.

Nå har jeg to fra Hilmers Hus.

Vel, da er det VÅR sofa han synger om nå da :)

Skrevet

Men de gamle tekstene hans var utrolig fine. Har du hørt sangene hans fra Pausposten?

Skrevet

Men de gamle tekstene hans var utrolig fine. Har du hørt sangene hans fra Pausposten?

Han er ikke no bedre selv om tekstene er bra! :)

Skrevet

Han er ikke no bedre selv om tekstene er bra! :)

Kanskje du og jeg ikke står på samme politiske side :o) Jeg synes han tar ting på kornet mange ganger og det morer meg.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg liker fyren.

OK, han har en rusten stemme, men er allikevel mye mer interessant å høre på enn Sissel Kyrkjebø eller Jan Werner Danielsen.

Det hjelper ikke å ha en klokkeklar stemme hvis man er kjedelig, umusikalsk og ikke har noe å formidle.

Skrevet

Tull. Bob Dylan og Neil Young har neppe noen gang blitt forvekslet med korgutter, men det er likevel ikke noe hinder for at de er 'ingen over-ingen ved siden av'.

Skrevet

Tull. Bob Dylan og Neil Young har neppe noen gang blitt forvekslet med korgutter, men det er likevel ikke noe hinder for at de er 'ingen over-ingen ved siden av'.

HØR HØR :o)

Skrevet

Når jeg hører hans tolkninger av gamle og kjente salmer, forstår jeg innholdet i dem.

Han er ingen glatt dusinvare. Jeg liker ham.

Skrevet

HØR HØR :o)

Ja, ikke sant? Hvis det er lenge siden, ta deg tid til Nashville Skyline (Dylan)... :-)

Skrevet

Ja, ikke sant? Hvis det er lenge siden, ta deg tid til Nashville Skyline (Dylan)... :-)

Den er fin. Girl from North Country og Lay Lady Lay.

Uffda, jeg fikk ståpels når du nevte den skiva :o)

Harvest med Neil Young?

Skrevet

Den er fin. Girl from North Country og Lay Lady Lay.

Uffda, jeg fikk ståpels når du nevte den skiva :o)

Harvest med Neil Young?

mmmmm, det meste med NY :)

Skrevet

mmmmm, det meste med NY :)

Liker du Randy Newman også? Du vet, short people and Baltimore..

Skrevet

Når jeg hører hans tolkninger av gamle og kjente salmer, forstår jeg innholdet i dem.

Han er ingen glatt dusinvare. Jeg liker ham.

Enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...