Gå til innhold

Ole Paus er slitsom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker fyren.

OK, han har en rusten stemme, men er allikevel mye mer interessant å høre på enn Sissel Kyrkjebø eller Jan Werner Danielsen.

Det hjelper ikke å ha en klokkeklar stemme hvis man er kjedelig, umusikalsk og ikke har noe å formidle.

jøjje - ENTEN Ole Paus eller Sissel Kyrkjebø eller Jan Werner Danielsen.??

Åh nei - Hør på Reidar Larsen -om man må høre en norsk en! ;.)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

13

• Dorthe

5

• Vincent

4

• MsSophie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tull. Bob Dylan og Neil Young har neppe noen gang blitt forvekslet med korgutter, men det er likevel ikke noe hinder for at de er 'ingen over-ingen ved siden av'.

De er akkurat like ekle!

Skrevet

Liker du Randy Newman også? Du vet, short people and Baltimore..

Hadde liten sansen en periode, men det er lenge siden.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

jøjje - ENTEN Ole Paus eller Sissel Kyrkjebø eller Jan Werner Danielsen.??

Åh nei - Hør på Reidar Larsen -om man må høre en norsk en! ;.)

Det er ikke det at jeg tror disse 3 er de eneste norske artistene som fins.

Jeg prøvde bare å si at det er andre ting enn en klokkeklar røst som betyr noe, det er også hva slags uttrykk man har, og hvor musikalsk man er.

Skrevet

Du har overhodet ikke peil.

Har du trøbbel med andre synspunkter enn dine egne?

Skrevet

Har du trøbbel med andre synspunkter enn dine egne?

Nei. Har du?

Musikksmak har ingenting med 'synspunkter' å gjøre. Det må vel en trøtting til for å tro det.

Musikksmak handler om knallharde subjektive meninger.

Skrevet

Nei. Har du?

Musikksmak har ingenting med 'synspunkter' å gjøre. Det må vel en trøtting til for å tro det.

Musikksmak handler om knallharde subjektive meninger.

Lykke til, moroklumpen.

Skrevet

Det er ikke det at jeg tror disse 3 er de eneste norske artistene som fins.

Jeg prøvde bare å si at det er andre ting enn en klokkeklar røst som betyr noe, det er også hva slags uttrykk man har, og hvor musikalsk man er.

Som sagt; Reida LArsen - eller Trond Granlund - ikke klokkeklare, -men sexy så det suser! :)

Smak og behag - det er det det bunner i, selvsagt. -

Skrevet

Du har overhodet ikke peil.

Nei - du vet jo hva slags mannfolk jeg foretrekker så....:-) hehe

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Som sagt; Reida LArsen - eller Trond Granlund - ikke klokkeklare, -men sexy så det suser! :)

Smak og behag - det er det det bunner i, selvsagt. -

OK, det er sikkert fint. Jeg kjenner ikke til noen av dem, men skal begynne å høre.

Skrevet

Ikke enig. Jeg liker Ole Paus. Mest på grunn av tekstene, men i det siste har jeg også tatt meg selv i å like den dårlige stemmen hans:-)

Slitsom passer bedre på Jan Werner, Carola og andre skrikhalser, synes jeg. *grøsser*

Skrevet

Nei - du vet jo hva slags mannfolk jeg foretrekker så....:-) hehe

Jaha? Det visste jeg ikke at jeg visste. Men hvordan vet du det jeg ikke vet om det jeg vet?

Skrevet

Jaha? Det visste jeg ikke at jeg visste. Men hvordan vet du det jeg ikke vet om det jeg vet?

Du vet vel at jeg er kakel på svensk som betyr flisa på norsk? :)

Skrevet

Du vet vel at jeg er kakel på svensk som betyr flisa på norsk? :)

Er det sant? Hehe, di tullsjur :) Godt å 'se' deg!

Skrevet

Er det sant? Hehe, di tullsjur :) Godt å 'se' deg!

Man føler seg jo beklemmet når slikt oppstår mellom to av mine favoritter, men tror dere at vi kan la være å komme med negative innspill om Dylan?

Kakel, hører du?? :-)

PS.

Visse ting er hellige, også på dol (om enn ganske få). Vi omtaler ikke Dylan i negative ordelag, skjønner du, kakel? Slik er det bare.

Skrevet

Man føler seg jo beklemmet når slikt oppstår mellom to av mine favoritter, men tror dere at vi kan la være å komme med negative innspill om Dylan?

Kakel, hører du?? :-)

PS.

Visse ting er hellige, også på dol (om enn ganske få). Vi omtaler ikke Dylan i negative ordelag, skjønner du, kakel? Slik er det bare.

*smask*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...