Gå til innhold

Tyrkia i sommer?

Anbefalte innlegg

dutti1365380640

Vi har bestillt tur til Icmeler i Tyrkia på juni, og gleder oss veldig.Særlig ungene. Nå hører jeg det ikke er så populært å reise til Tyrkia.Skal dere dit til muslimland å dittn å dattn hører jeg.

Men vi var jo i Marmaris i fjor, og var kjempefornøyd. Gjestfrie folk,ungene fikk masse oppmerksomhet.De var veldi glade i barn.God mat.namnam. Og vi var på en helt hærlig båttur i skjærgården der.Og det var sinnsykt billig å leve der.

Nå hadde jeg lyst å høre andres erfaring med Tyrkia, både god å dårlig. Er det kanskje noen som skal til Icmeler i juni også?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134201-tyrkia-i-sommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dutti1365380640

Vi reiser til Icmeler 8 juni vi!!

Gleder oss veldig! HAr vært i Tyrkia før, men det var før jeg fikk barn. Var fornøyd da. Og har hørt mange som er veldig fornøyd og reiser tilbake år etter år!

Vi reiser 15 juni.Skal dere være i en eller to uker da? Hvilket selskap reiser dere med? Hvor gammel er ungen(e) deres da? Sorry hvis jeg maser mye...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134201-tyrkia-i-sommer/#findComment-829812
Del på andre sider

Annonse

Vi reiser 15 juni.Skal dere være i en eller to uker da? Hvilket selskap reiser dere med? Hvor gammel er ungen(e) deres da? Sorry hvis jeg maser mye...

"våre" barn (mine og dine problematikken) er 5 og 14. Vi skal være 2 uker..

Dere da?

Mail meg gjerne på [email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134201-tyrkia-i-sommer/#findComment-829877
Del på andre sider

Har vært i Tyrkia maaange ganger og de som sier at det er et muslimskt land og masse dritt, er vel de som antagelig ikke har vært der selv!!!

Har vært i Marokko og mange andre "muslimske" land, og kan med hånden på hjertet si at Tyrkia er nok det minst muslimske man kan komme borti av slike land!

Vi merket ikke noe av at det er muslimskt land, bortsett fra at det er moskeer der og ikke kirker om her i Norge!;-)

De er lenger framme når det gjelder mote der og det er mye billigere for moteklær, mat, gull, skinn, ja alt egentlig!

Vi er en stor vennegjeng med og uten barn som liker oss kjempegodt i Tyrkia!!!

Juni er en god måned å dra dit på for da er det ikke så varmt!

Har ikke vært i Icmiler, men naboene mine var der i fjord sommer og de har vært litt rundt i flere andre byer der nede også. De likte Icmiler veldig godt, nå er hun ene shopping-gal så hun fortalte at hovedgaten der hadde masse flotte butikker! Og stranden der er også fin!

Jeg var på Kreta for første gang i fjord sommer og som vandt tyrkia-reiser, må jeg si jeg ble skuffet av både stranden, maten, folka der, virket som de var drittlei turister og vi fikk service deretter, så dit skal jeg ikke en gang til. Fra nå blir det kun tyrkia på meg, da vet jeg hva jeg får! ;-)

Kos dere masse og unn dere masse god mat! Nam, maten er helt nydelig der, passer for barn også, ikke sterk som mange tror! ;-)

Takk= Merzi

si det så blir de glade! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134201-tyrkia-i-sommer/#findComment-830488
Del på andre sider

dutti1365380640

Har vært i Tyrkia maaange ganger og de som sier at det er et muslimskt land og masse dritt, er vel de som antagelig ikke har vært der selv!!!

Har vært i Marokko og mange andre "muslimske" land, og kan med hånden på hjertet si at Tyrkia er nok det minst muslimske man kan komme borti av slike land!

Vi merket ikke noe av at det er muslimskt land, bortsett fra at det er moskeer der og ikke kirker om her i Norge!;-)

De er lenger framme når det gjelder mote der og det er mye billigere for moteklær, mat, gull, skinn, ja alt egentlig!

Vi er en stor vennegjeng med og uten barn som liker oss kjempegodt i Tyrkia!!!

Juni er en god måned å dra dit på for da er det ikke så varmt!

Har ikke vært i Icmiler, men naboene mine var der i fjord sommer og de har vært litt rundt i flere andre byer der nede også. De likte Icmiler veldig godt, nå er hun ene shopping-gal så hun fortalte at hovedgaten der hadde masse flotte butikker! Og stranden der er også fin!

Jeg var på Kreta for første gang i fjord sommer og som vandt tyrkia-reiser, må jeg si jeg ble skuffet av både stranden, maten, folka der, virket som de var drittlei turister og vi fikk service deretter, så dit skal jeg ikke en gang til. Fra nå blir det kun tyrkia på meg, da vet jeg hva jeg får! ;-)

Kos dere masse og unn dere masse god mat! Nam, maten er helt nydelig der, passer for barn også, ikke sterk som mange tror! ;-)

Takk= Merzi

si det så blir de glade! :-)

Shopping-gal ja, det er jeg å det...Så det hørtes bra ut...

Kjøpte en del stilige klær i marmaris ifjor, til en slikk å ingenting.

Å jaa, jeg gleder meg til tyrkiske kjøttboller! nydelige!

Håper stranda i Icmeler er bra, i marmaris var den dårlig syntes vi.

Synd det er så leeenge til sommerferien...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134201-tyrkia-i-sommer/#findComment-830697
Del på andre sider

Shopping-gal ja, det er jeg å det...Så det hørtes bra ut...

Kjøpte en del stilige klær i marmaris ifjor, til en slikk å ingenting.

Å jaa, jeg gleder meg til tyrkiske kjøttboller! nydelige!

Håper stranda i Icmeler er bra, i marmaris var den dårlig syntes vi.

Synd det er så leeenge til sommerferien...

De jeg kjenner som har vært der sa de likte seg mye bedre der enn i Marmaris! Stranda var lang og fin, og det var mye mer eksklusive butikker der (og mange fler butikker)

Skulle gjerne dratt dit selv jeg men denne sommeren har jeg ikke råd, snufs!!!

Heldige dere som skal dit!!!

Kos dere masse!!! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134201-tyrkia-i-sommer/#findComment-831574
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...