Vincent Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Som tidligre nevnt gir jeg stort sett fean i hva andre gjør/mener og foretar seg. Men... jeg kan fortsatt registere at naboen fremdeles/allerede har juletreet stående i stua med full belysning. Det er vel noe seint/tidlig? 0 Siter
amber sun Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Kanskje han/hun fremdeles ligger i koma etter julas anstrengelser 0 Siter
Vincent Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Skrevet 27. januar 2004 Kanskje han/hun fremdeles ligger i koma etter julas anstrengelser naaa... vedkomende er i såfall bare delvis i koma, siden vi står på hver vår veranda og røyker... 0 Siter
Gjest lukter det rart Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Har du sett naboen i live de siste to ukene? Jeg ville tatt det som et tegn på alvorlig sykdom eller død hos naboen.. 0 Siter
Gjest lukter det rart Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 naaa... vedkomende er i såfall bare delvis i koma, siden vi står på hver vår veranda og røyker... Da ville jeg ropt "god jul" over til naboen. 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Her jeg bor heter det "GIDDALAUSHET!" 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Da ville jeg ropt "god jul" over til naboen. :ROFL: 0 Siter
Vincent Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Skrevet 27. januar 2004 Da ville jeg ropt "god jul" over til naboen. hehe:-) God idé. 0 Siter
serendipity Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Det har naboen min også, så nå lurer jeg på om du bor "farlig nær meg", he he.... 0 Siter
snilen Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Jula varer da helt til påsken? Nei, til fasten var det kanskje... men fastelaven har ikke vært enda. 0 Siter
Gjest Utelys Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 ...at utejuletre-lysene står på hos oss ennå. Det er jo så pent og lyst med dem, at jeg ikke har hatt hjerte til å slukke dem, men jeg må vel snart, om ikke det snart skal skrives innlegg om meg også ;-) 0 Siter
Vincent Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Skrevet 27. januar 2004 ...at utejuletre-lysene står på hos oss ennå. Det er jo så pent og lyst med dem, at jeg ikke har hatt hjerte til å slukke dem, men jeg må vel snart, om ikke det snart skal skrives innlegg om meg også ;-) Du har jo klart å skrive innlegget om deg selv allerede... :-) 0 Siter
fresja Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Vi hadde juletre omtrent til disse tider da jeg var barn. Vi hadde furetre (en gang brake/einer), og det ble ikke hugget før ca 23.12. Antar at naboen din har kunstig tre. 0 Siter
Ulrikke Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 ...at utejuletre-lysene står på hos oss ennå. Det er jo så pent og lyst med dem, at jeg ikke har hatt hjerte til å slukke dem, men jeg må vel snart, om ikke det snart skal skrives innlegg om meg også ;-) Ups... Våre utelys står fortsatt på også... Er det like "ille"?? Det er så mye snø her, så det virker som fryktelig pes å få dem av... Kaldt blir det sikkert også... *unnskyldninger* 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Spør om han vil kjøpe ditt også så slipper du å ha det på verandaen frem til juni måned før du endelig får pælmet det. På seg selv kjenner man andre? 0 Siter
Vincent Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Skrevet 27. januar 2004 Spør om han vil kjøpe ditt også så slipper du å ha det på verandaen frem til juni måned før du endelig får pælmet det. På seg selv kjenner man andre? Juletreet mitt, type "IKEA" kr. 49, ble pakka ned i esken sin i romjula. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Juletreet mitt, type "IKEA" kr. 49, ble pakka ned i esken sin i romjula. Du grønne dryssende tre god dag. Her står det fortsatt på verandaen gitt. Jeg er fortsatt i den fasen der jeg kalkulerer vindstyrke og retning og alle andre faktorer som tilsier om jeg kan hive treet ut fra 12. etasje uten å få et drastisk hopp i innboforsikringen. Innen treet når bakken har det rukket å parkere 3 biler som ikke stod der da kastingen startet. 0 Siter
Vincent Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Skrevet 27. januar 2004 Du grønne dryssende tre god dag. Her står det fortsatt på verandaen gitt. Jeg er fortsatt i den fasen der jeg kalkulerer vindstyrke og retning og alle andre faktorer som tilsier om jeg kan hive treet ut fra 12. etasje uten å få et drastisk hopp i innboforsikringen. Innen treet når bakken har det rukket å parkere 3 biler som ikke stod der da kastingen startet. Min utgave ser slik ut: http://www.o12a.com/juletre.jpg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.