Pappa Bjørn Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Min utgave ser slik ut: http://www.o12a.com/juletre.jpg hehe, det så ut som jævlig høy mose.*L* 0 Siter
thermos Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Ja, det er litt tidlig å ha fremme juletre til neste jul nå. Og det er for sent å feire jula som var ferdig i fjor! Jeg foretrekker å fjerne alle spor av jul når nyttårsaften er over. Da er det likevel ikke noe julestemning! 0 Siter
thermos Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Du grønne dryssende tre god dag. Her står det fortsatt på verandaen gitt. Jeg er fortsatt i den fasen der jeg kalkulerer vindstyrke og retning og alle andre faktorer som tilsier om jeg kan hive treet ut fra 12. etasje uten å få et drastisk hopp i innboforsikringen. Innen treet når bakken har det rukket å parkere 3 biler som ikke stod der da kastingen startet. =P 0 Siter
Vincent Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Skrevet 27. januar 2004 hehe, det så ut som jævlig høy mose.*L* Du får ikke allverden for 49 kroner. Selv ikke på IKEA. 0 Siter
thermos Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 hehe, det så ut som jævlig høy mose.*L* Haha! =P Jeg måtte åpne linken med det treet tre ganger... Det såg jo faktisk grusomt ut!! 0 Siter
amber sun Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 hehe, det så ut som jævlig høy mose.*L* "jævlig høy mose.." *ler så jeg rister* Må innrømme at det var en beskrivende kommentar 0 Siter
thermos Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 naaa... vedkomende er i såfall bare delvis i koma, siden vi står på hver vår veranda og røyker... Kanskje det ikke er vanlig røyk han røyker...? 0 Siter
Vincent Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Skrevet 27. januar 2004 Kanskje det ikke er vanlig røyk han røyker...? Det kan nok tenkes. Det har nok noe med korttidshukommelsen å gjøre. Ikke så lett å skille dagene fra hverandre i jula. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.