Mr Kahn Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Mest for moro skyld har jeg postet et par brannfakler for å se hva som kom krypende ut av treverket, ta pulsen på DOL, for å si det slik. Beklager hvis dette kanskje har forskjøvet viktige forumundersøkelser og mye annen viktig korrespondanse, men jeg måtte bare ta meg tid til et lite come back for å lodde stemningen. Krigen i Midtøsten er virkelig et betent tema som setter følelsene i sving hos folk, mer enn noen annen krig eller konflikt jeg kjenner til. Daglige massakrer i Tjetsjenia eller Kongo hører en ikke om engang, men får en araber et skrubbsår på et kne. så er det vegg-til-vegg-dekning med rikssynere fra NUPI, FAFO, IMR og PRIO klare til å sluses inn i NRKs studioer for å hakke løs på jødestaten. Fullt så lett for å snakke har de ikke når jøder skrapes av vegger og fortau i Jerusalem, Haifa eller Tel Aviv, da forklares det som «selvforsvar», selv om målet er en jødisk skolebuss full av barn. Ja, dette er faktisk en del av en opprørsteori, der palestinerne fremstilles som en urban underklasse som er angrepet, invadert og okkupert av en imperialistisk kolonist; zionisten. Israels skanser er erklært ulovlig av et gjennomkorrupt FN, en organisasjon der mer enn halvparten av medlemslandene er diktaturer. Å være anti-zionist idag er legitimert jødehat, jeg lyver ikke, mine venner. Og selv begrepet jødehat er utvannet, på samme måten som Kjetil Lund vannet ut og masserte selveste spionparagrafen opp mot Høyesterett, der norske kommunister ikke ble spioner, men fromme individer som bare følte trang til å snakke litt med KGB sånn en gang iblant, for å redegjøre for vårt rikes tilstand. De truet med å drepe oss, nå vil de se «mappa si». Det bør være et tankekors, for ikke å si en wakeup call, at den totalitære familien fortsatt hegner om sine gamle ideologer, Stalin, Lenin, Hitler, Mao, Pol Pot osv. De bærer vann og ved til den røde flammen som brenner midt i blant oss, der Stalin og Hitlers ånder byr opp til dans inn i et nytt millenium. Nå også med husguden og terrorhybriden Yasser Arafat som frontfigur. Verden har ingenting lært, og manns minne er fortsatt kort. Chamberlain kjøpte seg to års kuraisk fred med Hitler, og betalte med sudetertyskernes frihet. Skal Israel bli dette årtusenets sudetertyskere? Blir alt såre vel så snart Israel ikke lenger eksisterer? Jeg tror ikke det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest velteplutt Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Uff, ikke post så lange innlegg, det er ingen utenom sør som gidder å lese dem-svare på dem.Men det var kansje sør som var målet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-830785 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kakel Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Uff, ikke post så lange innlegg, det er ingen utenom sør som gidder å lese dem-svare på dem.Men det var kansje sør som var målet? pappa_Bjørn sitt innlegg om rumpehår var MYE lenger og jeg leste hvert et ord, - det er kun snakk om interesser! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-830824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noenlunde nøytral Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du er en meget talefør forsvarer av staten Israel, men hadde vært troverdig hvis du balanserte informasjonen med et og annet kritisk ord. Verden er ikke slik at Israel er bare "uskyldige", og palestinerne bare er "onde". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-830871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Uff, ikke post så lange innlegg, det er ingen utenom sør som gidder å lese dem-svare på dem.Men det var kansje sør som var målet? Nei, målgruppen er faktisk de som gidder å lese. En kan lede hesten til vannet, men en kan ikke tvinge den til å drikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-830893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Du er en meget talefør forsvarer av staten Israel, men hadde vært troverdig hvis du balanserte informasjonen med et og annet kritisk ord. Verden er ikke slik at Israel er bare "uskyldige", og palestinerne bare er "onde". Det er nok av de som kritiserer Israel. Jeg trenger ikke gjøre det fordi noen etterlyser balanse. Det er allerede så ute av kurs og balanse den andre veien at jeg har mye å gå på før jeg får misvisningsindikasjoner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-830901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drittlei av dette Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Dette blir dummere og dummere, og du er så ensporet at det grenser til det fanatiske. For meg ser det ut til at ditt liv kun dreier seg om internett og sider der du diskuterer Israel. Få deg et liv og ta kakel med deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-830924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kakel Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Dette blir dummere og dummere, og du er så ensporet at det grenser til det fanatiske. For meg ser det ut til at ditt liv kun dreier seg om internett og sider der du diskuterer Israel. Få deg et liv og ta kakel med deg. Hva har jeg gjort gæærnt a? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-831017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Er enig i det andre skriver i denne tråden. For deg så er dette kun sort/hvitt og det er liten hensikt å diskutere dette med deg. Du har ikke evnen eller lysten til å se det i fra flere vinkler. Skal det diskuteres noe, så må alle gi og ta litt, hvis ikke blir det bare dumt. I tillegg har du en tendens til å gjeeeeeespe litt osv for å forsøke å heve deg over andre. Det gir ikke akkurat noe godt bilde av deg. Derfor tror jeg at det blir vanskelig å diskutere dette meget vanskelige tema her inne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-831032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drittlei av dette Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Er enig i det andre skriver i denne tråden. For deg så er dette kun sort/hvitt og det er liten hensikt å diskutere dette med deg. Du har ikke evnen eller lysten til å se det i fra flere vinkler. Skal det diskuteres noe, så må alle gi og ta litt, hvis ikke blir det bare dumt. I tillegg har du en tendens til å gjeeeeeespe litt osv for å forsøke å heve deg over andre. Det gir ikke akkurat noe godt bilde av deg. Derfor tror jeg at det blir vanskelig å diskutere dette meget vanskelige tema her inne. Faktisk et av de bedre innlegg i dag mrxx. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-831040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kakel Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Dette er tydeligvis ikke stedet for en som har valgt "feil" side som du har - det skjønner du vel? Jeg VET at du står last og brast med Israel og at du i MANGE år har gjort det. Ja, og jeg vet at du er overbevist i din tro. I grunnen et greit utgangspunkt det - for en diskusjon, men det er altså sånn her inne, at det er ikke husreint å mene det du mener. Det blir i grunnen som at noen hele tiden vil at en homo skal være en heterofil - bare han får tenkt seg om. Jeg har mange ganger diskutert Midt-østen med deg, og vi er skjønt enig om at enig er vi ikke. Jeg syns likevel det er gøy å diskutere det med deg. ...mens andre blir forbanna over at de ikke klarer å vippe deg over på deres side. Vel, man kan ikke lære gamle hunder sitte. Så min mening: Jeg sier som så "en får bruke vettet den som har det" - om med det mener jeg at jeg syns at Israel, som er hakkekyllingen i verdensopinionen akkurat nå BURDE trekke seg tilbake til FN-grensene - NETTOPP for å høste sympati og vise at de kan rette seg etter verdensopinionen. Ja, du sier at det da kommer til å bli et blodbad -vel, ok - la oss nå få se om det blir det da. Så får de i alle fall VERDEN og muligens FN med seg - om det viser seg at Arafat og hans kumpaner fortsetter terroren med slevmordsbombing. Slik det er nå er situasjonen så låst at det bare blir verre og ikke bedre. Den kloke gir seg, -og det bør derfor Sahron gjøre nå. Det er politisk lurt. "han slo først" er en forståelig måte å tenke på, jeg vil heller se hvem som "slår sist" - det er DEN som er fienden. Hva syns du om det? For både du og jeg vet at Arafat IKKE vil ta Sharon i handa og erklære fred om Sahron trekker seg tilbake til sine "FN-grenser", men det er såpass mange som mener at så vil skje, at de t burde prøves! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-831106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drittlei av dette Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Dette er tydeligvis ikke stedet for en som har valgt "feil" side som du har - det skjønner du vel? Jeg VET at du står last og brast med Israel og at du i MANGE år har gjort det. Ja, og jeg vet at du er overbevist i din tro. I grunnen et greit utgangspunkt det - for en diskusjon, men det er altså sånn her inne, at det er ikke husreint å mene det du mener. Det blir i grunnen som at noen hele tiden vil at en homo skal være en heterofil - bare han får tenkt seg om. Jeg har mange ganger diskutert Midt-østen med deg, og vi er skjønt enig om at enig er vi ikke. Jeg syns likevel det er gøy å diskutere det med deg. ...mens andre blir forbanna over at de ikke klarer å vippe deg over på deres side. Vel, man kan ikke lære gamle hunder sitte. Så min mening: Jeg sier som så "en får bruke vettet den som har det" - om med det mener jeg at jeg syns at Israel, som er hakkekyllingen i verdensopinionen akkurat nå BURDE trekke seg tilbake til FN-grensene - NETTOPP for å høste sympati og vise at de kan rette seg etter verdensopinionen. Ja, du sier at det da kommer til å bli et blodbad -vel, ok - la oss nå få se om det blir det da. Så får de i alle fall VERDEN og muligens FN med seg - om det viser seg at Arafat og hans kumpaner fortsetter terroren med slevmordsbombing. Slik det er nå er situasjonen så låst at det bare blir verre og ikke bedre. Den kloke gir seg, -og det bør derfor Sahron gjøre nå. Det er politisk lurt. "han slo først" er en forståelig måte å tenke på, jeg vil heller se hvem som "slår sist" - det er DEN som er fienden. Hva syns du om det? For både du og jeg vet at Arafat IKKE vil ta Sharon i handa og erklære fred om Sahron trekker seg tilbake til sine "FN-grenser", men det er såpass mange som mener at så vil skje, at de t burde prøves! Nå virker du patetisk. "Dette er tydeligvis ikke stedet for en som har valgt "feil" side som du har -det skjønner du vel? Jeg VET at du står last og brast med Israel og at du i MANGE år har gjort det. Ja, og jeg vet at du er overbevist i din tro. I grunnen et greit utgangspunkt det - for en diskusjon, men det er altså sånn her inne, at det er ikke husreint å mene det du mener." Å mene en ting er både greit og stuerent, men å være så fanatisk som Mr.Kahn er går nesten ikke an. Det er som mrxx sier han ser ting i sort/hvitt. Og den måten han diskuterer og slenger dritt på er direkte ufin.Han er nedlatende og tildels frekk,og han setter seg selv på en pidestall og tror han er suverent hevet over alle andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-831119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Dette blir dummere og dummere, og du er så ensporet at det grenser til det fanatiske. For meg ser det ut til at ditt liv kun dreier seg om internett og sider der du diskuterer Israel. Få deg et liv og ta kakel med deg. ...å lese det jeg skriver. DOLs servere har rikelig plass til mine meninger og det du eventuelt måtte finne viktig. Dessuten, hvis du er så drit lei, som du sier, hvorfor ikke slå av PCn og gå ut i snøen og leke litt? Det kan sågar ha en avkjølende effekt. ;^) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-831165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drittlei av deg Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ...å lese det jeg skriver. DOLs servere har rikelig plass til mine meninger og det du eventuelt måtte finne viktig. Dessuten, hvis du er så drit lei, som du sier, hvorfor ikke slå av PCn og gå ut i snøen og leke litt? Det kan sågar ha en avkjølende effekt. ;^) Endrer herved underskriften til drittlei av deg. DOL er ikke problemet for meg, men du og dine meninger er det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-831184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Er enig i det andre skriver i denne tråden. For deg så er dette kun sort/hvitt og det er liten hensikt å diskutere dette med deg. Du har ikke evnen eller lysten til å se det i fra flere vinkler. Skal det diskuteres noe, så må alle gi og ta litt, hvis ikke blir det bare dumt. I tillegg har du en tendens til å gjeeeeeespe litt osv for å forsøke å heve deg over andre. Det gir ikke akkurat noe godt bilde av deg. Derfor tror jeg at det blir vanskelig å diskutere dette meget vanskelige tema her inne. Du har nok ikke lest mine innlegg godt nok. Det er ikke jeg som fremstiller konflikten i sort-hvitt, jeg forsøker å få frem nyansene der sånne som Sør rir kjepphester. Jeg gjeeeesper når folk terper på noe som åpenbart er off topic eller direkte feil, eller når de forfekter meninger om meg som person. Henvendelsen din er forøvrig farlig nær den kategorien. Når jeg bruker sterke virkemidler så er det for å vekke opp de som ligger i politisk dvale, og samtidig velte de bekvemmelige politiske hengekøyene som venstresosialistene dovner seg i. Jeg debatterer ikke ut fra et gi-og-ta-prinsipp, det har ingen hensikt. Jeg diskuterer på samme måten som staten Israel forsvarer seg: kompromissløst. Israel har vunnet 5 - fem - kriger, alle startet eller initiert av araberne, men allikevel er det taperne som skal diktere premissene for freden. Ikke ett eneste sted i historien finner du presedens for en slik praksis! Så hva skulle jeg gi på Israels vegne? Og hvorfor? Hvis noen her føler seg overkjørt og sjanseløs, kanskje det er fordi de tar feil? Flertallet har feilet før. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-831188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Endrer herved underskriften til drittlei av deg. DOL er ikke problemet for meg, men du og dine meninger er det. ...hva du er, så lenge jeg opererer innenfor regelverket, så er det ikke grunnlag for å slette eller stenge meg ute. Det ville i så fall være en politisk handling på meget tvilsomt grunnlag. Du kan lette plagene dine betraktelig ved å overse mine innlegg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-831193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Dette er tydeligvis ikke stedet for en som har valgt "feil" side som du har - det skjønner du vel? Jeg VET at du står last og brast med Israel og at du i MANGE år har gjort det. Ja, og jeg vet at du er overbevist i din tro. I grunnen et greit utgangspunkt det - for en diskusjon, men det er altså sånn her inne, at det er ikke husreint å mene det du mener. Det blir i grunnen som at noen hele tiden vil at en homo skal være en heterofil - bare han får tenkt seg om. Jeg har mange ganger diskutert Midt-østen med deg, og vi er skjønt enig om at enig er vi ikke. Jeg syns likevel det er gøy å diskutere det med deg. ...mens andre blir forbanna over at de ikke klarer å vippe deg over på deres side. Vel, man kan ikke lære gamle hunder sitte. Så min mening: Jeg sier som så "en får bruke vettet den som har det" - om med det mener jeg at jeg syns at Israel, som er hakkekyllingen i verdensopinionen akkurat nå BURDE trekke seg tilbake til FN-grensene - NETTOPP for å høste sympati og vise at de kan rette seg etter verdensopinionen. Ja, du sier at det da kommer til å bli et blodbad -vel, ok - la oss nå få se om det blir det da. Så får de i alle fall VERDEN og muligens FN med seg - om det viser seg at Arafat og hans kumpaner fortsetter terroren med slevmordsbombing. Slik det er nå er situasjonen så låst at det bare blir verre og ikke bedre. Den kloke gir seg, -og det bør derfor Sahron gjøre nå. Det er politisk lurt. "han slo først" er en forståelig måte å tenke på, jeg vil heller se hvem som "slår sist" - det er DEN som er fienden. Hva syns du om det? For både du og jeg vet at Arafat IKKE vil ta Sharon i handa og erklære fred om Sahron trekker seg tilbake til sine "FN-grenser", men det er såpass mange som mener at så vil skje, at de t burde prøves! ...hadde Midtøsten bare bestått av sånne som deg, så ville jeg flyttet dit tvert. Det er bare så synd at disse statsløse morderne ikke vet å sette pris på din godhet. For dem er jøden en eneste stor fornærmelse mot deres religion og «kultur». Selv trærne skal rope; «muslim, kom hit, jøden gjemmer seg bak meg, kom og drep ham». Dette får de høre allerede i småskolen. Palestina innbefatter ikke Israel i sine arabiske kart, logoer eller lærebøker. Og kan de ikke vinne med krig, så skal de vinne med fred. Arafats «fred». Og den freden dreper jøder så og si daglig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-831205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du skriver godt, ihvertfall. Det skal du ha. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-831237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du har nok ikke lest mine innlegg godt nok. Det er ikke jeg som fremstiller konflikten i sort-hvitt, jeg forsøker å få frem nyansene der sånne som Sør rir kjepphester. Jeg gjeeeesper når folk terper på noe som åpenbart er off topic eller direkte feil, eller når de forfekter meninger om meg som person. Henvendelsen din er forøvrig farlig nær den kategorien. Når jeg bruker sterke virkemidler så er det for å vekke opp de som ligger i politisk dvale, og samtidig velte de bekvemmelige politiske hengekøyene som venstresosialistene dovner seg i. Jeg debatterer ikke ut fra et gi-og-ta-prinsipp, det har ingen hensikt. Jeg diskuterer på samme måten som staten Israel forsvarer seg: kompromissløst. Israel har vunnet 5 - fem - kriger, alle startet eller initiert av araberne, men allikevel er det taperne som skal diktere premissene for freden. Ikke ett eneste sted i historien finner du presedens for en slik praksis! Så hva skulle jeg gi på Israels vegne? Og hvorfor? Hvis noen her føler seg overkjørt og sjanseløs, kanskje det er fordi de tar feil? Flertallet har feilet før. For å si det som det er,så orker jeg ikke å lese så mye av innleggene dine av de årsakene jeg nevnte i forrige innlegg. Det blir altfor sort/hvit noe du både bekrefter og forsøke å avkrefte. Først ved at du sier du forsøker å få frem nyansene,og tilsutt i innlegget ditt sier du at du diskuterer kompromissløst, det blir litt motstridende for meg. For det tredje har jeg lite kunnskap om denne striden og har derfor lite å bidra med i en diskusjon. Når det gjelder Sør så er jo han ett kapittel for seg selv. Sør er like kompromissløs som deg og du vet hvor stor respekt han har her inne. Jeg ser er at du har stor kunnskap om dette og du er god til å formulere deg. Men du har litt for nedlatende holdning fordi du tror du vet best og har rett. Det blir usmakelig for andre her å lese, noe du har fått mange reaksjoner på. En strid som Israel står oppe i så vil ikke dette være slik at den ene parten alltid har rett og gjør alt riktig. Men du fremstiller det slik,om du mener det kan være noe annet,men etter reaksjonene her inne å dømme, så er det ikke bare jeg som mener det er slik. En slik strid har utrolig mange flere sider. I en diskusjon må man innse at motparten har noen poeng, noe han alltid vil ha, ser man ikke det,så burde det alene gi noen signaler. Hva er hensikten å diskutere hvis man står totalt steilt mot hverandre? Hva ender det med?? Det burde i alle fall du vite som har fått kritikk så det holder herfra og på det andre nettstedet du er på,hvor du ble ganske kraftig truet. Dette sier jo noe om diskusjonsmetodene som dere brukte,det skaper forbannelse og kraftig irritasjon, hvis man ikke er villig til å se at andre også har ett poeng. Du burde også se at slike gjeeesp, som du er litt ekspert på, ikke skaper noe godt. Det er jo ikke bare den som får dette gjeespet slengt i trynet som blir irritert, men også de som leser innleggene dine. Bare noen få dager siden så jeg du brukte gjespet ditt og det kom etter bare ett par innlegg, i tillegg var innleggene du gjespet over ikke så dumt svart. Hvorfor ikke heller komme med noe konstruktivt? Hvorfor kan forresten ikke en som har mindre kunnskap enn deg være med å diskutere? Er du for høyt hevet til å ta den diskusjonen med vedkommende? Du har en oppførsel på nettet som få liker og du blir ikke tatt høytidlig. Skal du få noe i gjennom hos andre,så nytter det ikke å ha god kunnskap om noe, du skal også bli tatt alvorlig og bli respektert. Du sier jo at du driter i hvordan andre oppfatter deg,men da må du også regne med at du ikke blir respektert. Hva er da hensikten med en god diskusjon? Som sagt, du har god kunnskap og god til å skrive, bruk den mye mer positivt, så blir du veldig slagkraftig, slik det er i dag så ler vi av deg desverre. Forsøk å legg om stilen litt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-831338 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kakel Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Nå virker du patetisk. "Dette er tydeligvis ikke stedet for en som har valgt "feil" side som du har -det skjønner du vel? Jeg VET at du står last og brast med Israel og at du i MANGE år har gjort det. Ja, og jeg vet at du er overbevist i din tro. I grunnen et greit utgangspunkt det - for en diskusjon, men det er altså sånn her inne, at det er ikke husreint å mene det du mener." Å mene en ting er både greit og stuerent, men å være så fanatisk som Mr.Kahn er går nesten ikke an. Det er som mrxx sier han ser ting i sort/hvitt. Og den måten han diskuterer og slenger dritt på er direkte ufin.Han er nedlatende og tildels frekk,og han setter seg selv på en pidestall og tror han er suverent hevet over alle andre. javel! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134331-baklengs-inn-i-undergangen/#findComment-831833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.