snuffy Skrevet 26. desember 2000 Del Skrevet 26. desember 2000 Hei ( og takk for sist for jeg vel si) Jeg er en mann på 27 år som for vel 1 år siden fikk føle angstens vrede , Heldigvis så hadde jeg hørt om dette tidligere så jeg innrømte at jeg hadde angst ovenfor meg selv , og søkte hjelp hos lege. Jeg ble da tilbudt Seroxat og brukte disse i ca 7 mnd og det hjalp meg enormt. Har jobbet for fullt siden jeg fikk seroxat , jobber i nordsjøen ( en av toppstillingene) SÅ..... for 1 uke siden mens jeg var på jobb dukket Angsten opp igjen med et snev av depresjon.Jeg hadde den påfølgende uken på jobb som et rent Helvete. Er nå begynt med seroxat igjen ( 3 dager siden ) Jeg griner med tanken på at jeg må ut på jobb igjen , håper at jeg klarer det har både hus og gjeld. ER det noen som vet ? Vil angsten forsvinne for gått? Blir jeg aldri frisk ? Skal jeg barre slokke lyset? Har lite lyst til å fortsette med dette fremover , PS noen tips om bivirkningen av Seroxat? ( du kan jo Elske i evigheter og vi som prøver å stiffte familie) Hilsen en meget lei seg ungdomm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13447-angsten-depresjonen-kom-tilbake/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. desember 2000 Del Skrevet 27. desember 2000 Vil angsten forsvinne for gått? Blir jeg aldri frisk ? , PS noen tips om bivirkningen av Seroxat? ( du kan jo Elske i evigheter og vi som prøver å stiffte familie) Ut fra det du skriver antar jeg at du har en panikklidelse. Dette er en livslang disposisjon, men det er mulig å bli varig bra. Jeg skrev om dette for et par uker siden, og du finner det ved å søke. Jeg antar at du kjenner til bovirningene på Seroxat siden du har brukt dem tidligere. Jeg synes at 7 mnd. er for kort behandlingstid. Denne gangen ville jeg holdt på 1,5 - 2 år får jeg ville begynt en svært langsom nedtrapping. Se på nedtrappingen som en slags titrering. Om du får tilbakefall under nedtrappingen, gå tilbake til den forrige (høyere) dosen som holdt deg anfallsfri. Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13447-angsten-depresjonen-kom-tilbake/#findComment-65723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.