Gå til innhold

sp.mål til legen. Går dette an?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Denne kombinasjonen går helt fint.

Det eneste skumle er avhengighetsfaren ved stesolibruk, men den kjenner du vel til.

Jeg tar ca 5 mg a to tabletter ca en gang i uken i gjennomsnitt. Det er vel ikke mulig å bli avhengig av det? Eller er det en risiko?

Meg anonym

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg tar ca 5 mg a to tabletter ca en gang i uken i gjennomsnitt. Det er vel ikke mulig å bli avhengig av det? Eller er det en risiko?

Meg anonym

10 mg i uken er ikke mye.

Likevel - er du en ung person, vil jeg anbefale at du prøver å søke annen hjelp i tillegg til medisinene.

Gjest (Anonymous)

Jeg har prøvd det meste innen antideppresiva og antipsykotika uten at det bærer noe frem. Lever et noenlunde sunt liv med masse trening og sunn mat. F.eks i julen har jeg ikke spist feit mat, da jeg vet at dette kan være nok til å bli svært deprimert. Lever som sagt bedre uten medisiner. når jeg får et skikkelig angstanfall en gang i blant så tar jeg to tabletter stesolid og da føler jeg meg bra i lang tid fremover.

hilsen anonym

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...