Gå til innhold

FORUM for syke mennesker????


Gjest Normal

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen psykopaten

Kan bare svare for meg selv.

Jeg har lest kun av nysgjerrighet noen ganger, og svarer aldri på spørsmål fra folk som trenger råd og hjelp.

Dette fordi jeg ikke vet hva jeg skal svare.

Jeg greier ikke helt (tror jeg) å sette meg inn i situasjonen til som er alvorlig deprimert, da jeg ikke har opplevd det selv. Har aldri hørt om de forskjellige diagnosene her heller, og vet ikke hva de forskjellige betyr.

Noen problemer virker så store, at jeg føler det blir for dumt om jeg skal komme med et lettvindt råd.

Derfor overlater jeg til noen andre som kan gi bedre svar.

Men jeg har nå greid å la meg provosere av en viss person da, og greide av den grunn ikke å la være.

Ellers er det sikkert mange friske som har satt seg inn i ting og har bedre innlevelsesevne enn meg som kan gi gode svar. Men jeg tror man bør trå litt mer varsomt her enn i andre forum.

Ikke svare i hytt og pine.

O.key, nå skjønner jeg. Du hadde ikke snille hensikter med dette innlegget.

Du skulle ikke tilfeldigvis være han personen som har provosert meg før her?

Spiller ingen rolle, men det sier seg vel selv at et psykiatrisk forum er for psykiatriske personer.

Kanskje er du normal, men har bare litt tungt for det stakkar.

Hvis du vil lære, så sett deg på skolebenken da vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alternativer

Det er noe så forunderlig kjent over dette innlegget... Hva kan det være? *Tenke* Hm, nei jeg må nok gå i meg selv, jeg er nok litt paranoid, helt frisk er jeg nå i hvert fall ikke, mon tro om jeg kan være psykopat, for hvorfor skulle jeg ellers skrive slike usaklige svar?

Normal, du har min dypeste medfølelse - det må være fryktelig slitsomt å være så frisk og normal som deg på dette forumet, og så bli utsatt for så usaklige og forstyrra svar som dette!

Ja, h*n klarer det hver gang, få mange til å skrive svar. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Foreslår at vi nå setter strek for denne debatten.

Selv om man reagerer negativt på et innlegg, så blir ikke stemningen på forumet bedre av at flere svarer så krasst som er i denne tråden.

Det er forøvrig en kanskje noe overdreven tendens til spekulering mht hvem som er "hvem" og bruker mange nick osv. Til opplysning kan det nevnes at slike spekulasjoner oftere ser ut til å være feil enn riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe så forunderlig kjent over dette innlegget... Hva kan det være? *Tenke* Hm, nei jeg må nok gå i meg selv, jeg er nok litt paranoid, helt frisk er jeg nå i hvert fall ikke, mon tro om jeg kan være psykopat, for hvorfor skulle jeg ellers skrive slike usaklige svar?

Normal, du har min dypeste medfølelse - det må være fryktelig slitsomt å være så frisk og normal som deg på dette forumet, og så bli utsatt for så usaklige og forstyrra svar som dette!

Hehehe, utrolig bra, tod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

For det første; Kverulanter(Psykos)..... Er en kverulant en "psyko"...? Hva betyr psyko? Psykopat? Du er tydeligvis relativt ute å kjøre her, allerede i ordleggingen din. Om dette er et forum også for friske mennesker? Hmmm, som du kanskje forstår (hvis intelligensen din er høyere enn ordforståelse og ordlegging) finnes det alle slags mennesker her på forumet. Noen har alvorlige lidelser og andre opplever kanskje en sorg eller "mindre" depresjon. Andre har medisinske spørsmål.

Hva hadde DU ventet deg på et forum som heter psykiatri?! Som på alle andre plasser, finnes det all slags mennesker, med sterkt varierende mental tilstand, ergo varierende spørsmål og innlegg.

En stor del av befolkningen opplever en depresjon eller annen psykisk lidelse, av varierende grad, en gang i livet. Er det ikke da godt at gratis forum og "møteplasser" som denne finnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.key, nå skjønner jeg. Du hadde ikke snille hensikter med dette innlegget.

Du skulle ikke tilfeldigvis være han personen som har provosert meg før her?

Spiller ingen rolle, men det sier seg vel selv at et psykiatrisk forum er for psykiatriske personer.

Kanskje er du normal, men har bare litt tungt for det stakkar.

Hvis du vil lære, så sett deg på skolebenken da vel.

"psykiatrisk forum er for psykiatriske personer."

Ikke bare :-) Det kan også være interessant for folk som ikke har så mye problemer, men synes at psykiatri i det hele tatt er interessant.

"...................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilsen psykopaten

"psykiatrisk forum er for psykiatriske personer."

Ikke bare :-) Det kan også være interessant for folk som ikke har så mye problemer, men synes at psykiatri i det hele tatt er interessant.

"...................."

Jada jada,skjønner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...