Gjest Fredrikstad Skrevet 27. desember 2000 Skrevet 27. desember 2000 kan noen svare meg på følgende ? Jeg drømmer/fantaserer oftere og oftere på om å bli nedverdiget og dominert av en annen kvinne.Drømmer om å måtte leve litt som slavinne. Er det noen som har opplevd lignende , eller er det jeg som er gal!! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. desember 2000 Skrevet 27. desember 2000 Sado-masoschistiske (SM) fantasier er ganske vanlige. Den enkelte bruker vanligvis å foretrekke en av rollene - den dominerende eller den underdanige. Det er ingen grunn til å tro at du holder på å bli gal. 0 Siter
Gjest Fredrikstad Skrevet 27. desember 2000 Skrevet 27. desember 2000 Sado-masoschistiske (SM) fantasier er ganske vanlige. Den enkelte bruker vanligvis å foretrekke en av rollene - den dominerende eller den underdanige. Det er ingen grunn til å tro at du holder på å bli gal. takk for svaret !! men er det vanlig at man kan drømme om å bli pisket, satt i bur osv ?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. desember 2000 Skrevet 27. desember 2000 takk for svaret !! men er det vanlig at man kan drømme om å bli pisket, satt i bur osv ?? Det er ganske vanlig at innholdet i drømmene er det samme som de seksuelle fantasier en har i våken tilstand. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.