Gå til innhold

Spontanabort?

Gjest bekymret reddhare

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret reddhare

Hei.

For ca 1 time siden merket jeg at det lå en stor, blekrød klump i trusa. Jeg forsto ikke hva det var, men det viste seg å være en hudflik, skinn, avlang når man "brettet den ut" på ca 4 cm, mer eller mindre. Den var blodig, jeg fikk mensen i går så det var jo trolig også derfor. Men jeg har unormalt kraftig blødning og har hatt smerter i mageregionen i hele dag og tidvis i går kveld. Dette har jeg sjelden da jeg går på p-piller.

Hadde mye sex for ca. 1 uke siden uten beskyttelse, ellers er det ca 3 mnd siden sist gang.

Kan jeg ha spontanabortert? Jeg blir redd ved tanken og må vite hva det var. Har ikke store smerter eller sår i underlivet som "hudfliken" kunne ha kommet fra.

Hva kan det være`? takker for svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134814-spontanabort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg tror nok at det kan være en spontanabort. Jeg synes nok at det var litt tidlig å ha så store smerter men det kan jeg ikke uttale meg 100% om. Min spontanabort skjedde i 2. mnd og da var jeg like dårlig som når jeg har født etterpå. Satt på do og spydde og blødde. Med skikkelige rier.

Men over til deg. Jeg vil anbefale deg å ta deg en tur til gynekolog og få sjekket dette skikkelig. Bare for å forsikre deg om at alt er i orden og at du ikke trenger en utskrapning. Samtidig ville jeg bestilt en time om ett par måneder og sjekket meg for sykdommer. Tenker nå på at du har hatt ubeskyttet sex. Eller er det med en partner over tid?

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134814-spontanabort/#findComment-835944
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...