Gå til innhold

Trenger hjelp til å identifisere en tablett.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et problem. Min mor fant en pille på gulvet av bilen min, problemet er at den ikke er min og hun tror den er. Derfor lurer jeg på om dere kansje vet hva den er? avlang, spiss i begge ender, grønn/lys grønn og har nummeret 542 trykket inn på undersiden, den har også en slik delestrek. Vet egentlig ikke hvem jeg kan spørre om slikt, fant denne siden på internett. Tusen hjertelig takk om dere har muligheten til å hjelpe meg "frifinne" meg.:)

Fortsetter under...

Jeg ville levert den på apoteket.

Takk for svar.Jeg skal levere den inn på mandag. Lurte bare på om det var noen som kansje visste hva det var.:) Kjørte en del personer den kvelden, den kommer sikkert fra en av de.Alle nekter selvfølgelig.Veldig off-topic dette.menmen.Takk igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...