Gå til innhold

Akkurat nå, trenger jeg å bli tynnere.....

Anbefalte innlegg

Shadows1365380629

Hei!

Jeg har bare lyst til å synke inn i sf tankene...

...orker ikke å stå i mot.. følger bare ordre.

Jeg er sliten.

Det er så mye jeg må gjøre. Klrer ikke å ta pauser, får så dårlig samvittighet.. Å være bra, er pluttselig ikke godt nok.

Jeg blir alderi fornøyd, jeg skyver kravene forand meg...

Nå trenger jeg kontroll igjen. Det er så mye nytt i livet mitt. Alt er egentlig positivt..men likevel, jeg er sliten.

Så jeg gir etter for sf tankene. Vil ikke spise. Må jeg det, kaster jeg opp..

Det er så kipt, jeg vil stoppe..

Men akkurat nå, er jeg sliten..

Akkurat nå vil jeg bare flyte litt bortover...

Akkurat nå trenger jeg å bli tynnere...

Dette ble bare rot, men likevel... det var fint å skrive litt.. :)

Klem fra meg

Fortsetter under...

Gjest bella bulimi

Begynner snart å gråte...

..føler meg så ekkel og fet.

Jeg hater mat!!!

Hei Shadows

Hva har skjedd de to timene mellom første og andre innlegg? Har du tenkt eller grublet på noe spesielt?

Du virker så mye mer frustrert i innlegg nummer to.

*klem*

Shadows1365380629

Hei Shadows

Hva har skjedd de to timene mellom første og andre innlegg? Har du tenkt eller grublet på noe spesielt?

Du virker så mye mer frustrert i innlegg nummer to.

*klem*

Jeg har tenkt "Nå legger jeg på meg" "Jeg hater at jeg er mett nå" "jeg klarer nesten ikke å kaste opp" (blir super frustrert)

"Jeg orker ikke å spise mer, skal ikke spise noe i morgen" (må kompensere for at jeg ikke kastet opp alt)

Helvete, nå sliter jeg..

Hva skal jeg gjøre??!?!?

Æjs, jeg blir så kvalm.. Jeg skulle ønske jeg kunne slippe å spise for alltid...

Gjest bella bulimi

Jeg har tenkt "Nå legger jeg på meg" "Jeg hater at jeg er mett nå" "jeg klarer nesten ikke å kaste opp" (blir super frustrert)

"Jeg orker ikke å spise mer, skal ikke spise noe i morgen" (må kompensere for at jeg ikke kastet opp alt)

Helvete, nå sliter jeg..

Hva skal jeg gjøre??!?!?

Æjs, jeg blir så kvalm.. Jeg skulle ønske jeg kunne slippe å spise for alltid...

Neste gang du får det på den måten vil jeg anbefale deg å prøve å tenke på noe helt annet. Se på TV. Les avisen. Eller skriv følelsene dine ned i dagboka? Prøv å finne ut hva du føler ut over dette som handler om mat også! Er det noe annet som plager deg for tiden? Noen som gir grunn til bekymring?

Shadows1365380629

Neste gang du får det på den måten vil jeg anbefale deg å prøve å tenke på noe helt annet. Se på TV. Les avisen. Eller skriv følelsene dine ned i dagboka? Prøv å finne ut hva du føler ut over dette som handler om mat også! Er det noe annet som plager deg for tiden? Noen som gir grunn til bekymring?

Takk for rådene! :) Det skal jeg prøve.

Alt er litt nytt for tiden, har ikke helt kontroll lenger.. Prøver å få den igjen ved å ikke spise. Ikke akkurat det smarteste man kan gjøre...men likevel...

Ny skole, nye venner, nye krav..

Nye gutt, nye følelser, nye tanker..

Nye tanker for lillesøster, nye situasjoner, nye bekymringer..

...håper det nye snart blir gammelt...

Igjen, takk for rådet!!

Klemmer fra meg :)

Annonse

Gjest en uten navn idag

Jeg synes at du skal finne ting i livet som gir deg mening, familie, venner osv. Jeg selv har slitt ganske mye med dårlig selvtillit og den er ikke helt på topp nå heller, men jeg klarte til slutt å ikke kaste opp mer. Ja jeg veier mere nå enn da jeg kastet opp, eller lot være å spise, men jeg ser sunnere ut også nå.

Måtte tenke dypere, at hvordan jeg ser ut egentlig ikke skal bety så mye, jeg har en mann som er glad i meg, jeg har et barn som ser opp til mammaen sin, jeg må være et godt forbilde. Tenkte på at jeg ikke ville bruke HELE mitt liv kun på tanker angående kroppen min og utseende mitt, at jeg var for tykk, for stygg osv. Det opptok så og si hele mitt liv. Jeg er den jeg er, må lære å godta det, prøv å tenk på hvor viktig livet egentlig er,vi lever bare en gang (tror jeg da). Det finnes dem som ligger på sykehuset og får mat gjennom slanger, du kan ende opp slik. De sier selv at de heller ville vært døde, enn levende døde. Tenk på det. Prøv å finn positive ting ved deg selv, du har nok veldig mangen gode sider. Og hvorfor er det så viktig å være tynn? er det fordi motebildet sier at det å være tynn er vakkert? Du ødelegger bare forbrenningen din ved å kaste opp og ikke spise mat. Da ender du opp med å bli enda fetere til slutt. Spiser du faste måltider og lever sundt så er det ikke noe problem i å spise. Da jeg sluttet å kaste opp å spise vanlig mat igjen så gikk jeg opp i vekt, men samtidig så har den stabilisert seg igjen uten at jeg har måttet gjordt noe, nå er forbrenningen normal igjen. Du kommer til å bli helt utkjørt av alle tankene dine. Det ble jeg. Vil du virkelig ødelegge det dyrebare livet ditt, tenk på alt du går glipp av. Når jeg var trist og lei så brukte jeg å ta meg en tur ut, se på menneskene rundt meg, så forskjellige vi alle er, og er ikke det bra!! Naturen, lydene alle inntrykkene, selve livet. Du har nok mye mere å leve for enn kunn å tenke på hvordan du ser ut, hvis du bare tenker deg om.

Håper du klarer å slutte med å kaste opp, alt blir jo så mye bedre etterpå. Du tror meg kanskje ikke nå, og synes kanskje at jeg snakker masse tull, det syntes jeg også da folk prøvde å snakke alvorsord til meg. Heldigvis så innså jeg det til slutt, med god hjelp av psykolog og familien og venner.

Shadows1365380629

Jeg synes at du skal finne ting i livet som gir deg mening, familie, venner osv. Jeg selv har slitt ganske mye med dårlig selvtillit og den er ikke helt på topp nå heller, men jeg klarte til slutt å ikke kaste opp mer. Ja jeg veier mere nå enn da jeg kastet opp, eller lot være å spise, men jeg ser sunnere ut også nå.

Måtte tenke dypere, at hvordan jeg ser ut egentlig ikke skal bety så mye, jeg har en mann som er glad i meg, jeg har et barn som ser opp til mammaen sin, jeg må være et godt forbilde. Tenkte på at jeg ikke ville bruke HELE mitt liv kun på tanker angående kroppen min og utseende mitt, at jeg var for tykk, for stygg osv. Det opptok så og si hele mitt liv. Jeg er den jeg er, må lære å godta det, prøv å tenk på hvor viktig livet egentlig er,vi lever bare en gang (tror jeg da). Det finnes dem som ligger på sykehuset og får mat gjennom slanger, du kan ende opp slik. De sier selv at de heller ville vært døde, enn levende døde. Tenk på det. Prøv å finn positive ting ved deg selv, du har nok veldig mangen gode sider. Og hvorfor er det så viktig å være tynn? er det fordi motebildet sier at det å være tynn er vakkert? Du ødelegger bare forbrenningen din ved å kaste opp og ikke spise mat. Da ender du opp med å bli enda fetere til slutt. Spiser du faste måltider og lever sundt så er det ikke noe problem i å spise. Da jeg sluttet å kaste opp å spise vanlig mat igjen så gikk jeg opp i vekt, men samtidig så har den stabilisert seg igjen uten at jeg har måttet gjordt noe, nå er forbrenningen normal igjen. Du kommer til å bli helt utkjørt av alle tankene dine. Det ble jeg. Vil du virkelig ødelegge det dyrebare livet ditt, tenk på alt du går glipp av. Når jeg var trist og lei så brukte jeg å ta meg en tur ut, se på menneskene rundt meg, så forskjellige vi alle er, og er ikke det bra!! Naturen, lydene alle inntrykkene, selve livet. Du har nok mye mere å leve for enn kunn å tenke på hvordan du ser ut, hvis du bare tenker deg om.

Håper du klarer å slutte med å kaste opp, alt blir jo så mye bedre etterpå. Du tror meg kanskje ikke nå, og synes kanskje at jeg snakker masse tull, det syntes jeg også da folk prøvde å snakke alvorsord til meg. Heldigvis så innså jeg det til slutt, med god hjelp av psykolog og familien og venner.

Det er utrolig mye som står på spill, hvis jeg ikke spiser.. Jeg forstår det..

Jeg vet at jeg må ta meg sammen, at jeg ikke kan gå så lenge til uten mat..men akkurat nå orker jeg ikke å kjempe.

Heldigvis, kaster jeg ikke opp så mye lenger. Har et lite tilbakefall nå..egentlig..

Tenker mye på at jeg ikke kommer til å klare skolen hvis jeg ikke spiser. Det holder meg tilbake, fra og falle helt inn i sf...

Det redder meg...samtidig som skolen også stresser meg. Så mye at jeg ikke alltid klarer å spise.

Det blir ganske komplisert etterhvert. :)

Takk for at du minnet meg på hva som står på spill!!!!!

Skal tenke på det...og kanskje i kveld, eller i morgen...klarer jeg å spise litt igjen...

Takk igjen!!!

Klemmer fra meg

vet du hva? jeg syns det er kjempe pent når jenter har nok på kroppen.. det peneste som fins er faktisk "fett" som man kaller det..

før hadde jeg sf selv. det værste som fantes var mat, jeg var 170cm og veide 37kg. det var gyselig, det var stygt. jeg hatet det. men allikevel ville jeg bli tynnere. jeg tror det gikk på kontroll, når jeg visste jeg ble tynnere, visste jeg at Jeg hadde full kontroll. men uansett hva slags grunner man har til å slanke seg, syns JEG det er penest når man kan gå med trange topper og ha litt rundt magen.. please spis, ikke kast opp. jeg er helt 100% sikker på at da vil du bli 1000ganger vakrere.. kan jeg spørre? vil du være tynn eller vil du være vakker?

vh michelle

Shadows1365380629

vet du hva? jeg syns det er kjempe pent når jenter har nok på kroppen.. det peneste som fins er faktisk "fett" som man kaller det..

før hadde jeg sf selv. det værste som fantes var mat, jeg var 170cm og veide 37kg. det var gyselig, det var stygt. jeg hatet det. men allikevel ville jeg bli tynnere. jeg tror det gikk på kontroll, når jeg visste jeg ble tynnere, visste jeg at Jeg hadde full kontroll. men uansett hva slags grunner man har til å slanke seg, syns JEG det er penest når man kan gå med trange topper og ha litt rundt magen.. please spis, ikke kast opp. jeg er helt 100% sikker på at da vil du bli 1000ganger vakrere.. kan jeg spørre? vil du være tynn eller vil du være vakker?

vh michelle

Hei Michelle!

Jeg har utrolig lyst til å spise nå. Jeg har ikke lyst til å være slapp og svimmel. Men jeg klarer ikke......

Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Har ikke spist siden jeg kastet opp på søndag...

Prøver hele tiden. Men det er så vanskelig. Vet ikke hvorfor. Har ingen løsning..

Jeg har ikke lyst til å bli tynnere enn jeg er nå, helt seriøst. Men jeg er livredd for å legge på meg...

Skulle ønske jeg akkurat hadde spist. Blir kvalm av å tenke på at jeg må spise...

Herregud, lurer på hvordan jeg skal komme meg ut av dette..

Fint å høre at du har det bedre. Det gir meg håp i et hengende snøre. :)

Tusen takk for innlegget!

Klem

Gjest svar til michelle

vh michelle

Du var tynn da du var 37kg og veide 1.70cm.. Selv er jeg ikke høy som deg. ca 1.60 og veier 45kg, så jeg er i allefall fet nå i forhold til det du var.....

Fint at det går bedre med deg!

Du var tynn da du var 37kg og veide 1.70cm.. Selv er jeg ikke høy som deg. ca 1.60 og veier 45kg, så jeg er i allefall fet nå i forhold til det du var.....

Fint at det går bedre med deg!

du er ikke fetere, jeg lå på sykehus med intravenøs og nesten for døden.. ikke gøy.. please spis mer..

Hei Michelle!

Jeg har utrolig lyst til å spise nå. Jeg har ikke lyst til å være slapp og svimmel. Men jeg klarer ikke......

Prøver hele tiden. Men det er så vanskelig. Vet ikke hvorfor. Har ingen løsning..

Jeg har ikke lyst til å bli tynnere enn jeg er nå, helt seriøst. Men jeg er livredd for å legge på meg...

Skulle ønske jeg akkurat hadde spist. Blir kvalm av å tenke på at jeg må spise...

Klem

alle kommer seg ut av dette.. det er en fæl periode, men tenk, enten dør du eller så kommer du over det.. finn noe mat du liker, noe som smaker godt, begynn i det små.. spis fiber og grovmat.. kjeks. hva som helst, men ikke for mye. for da spyr man..

om du ønsker å leve, gjør noe med dette, du er verdifull uansett hvor mye du veier.. du er unik. du er pen, men du må legge på deg, så du kan gå med pene klær også vet du.. det er så godt og spise, når man klarer, mye god mat, men du trenger ikke overspise heller..

bare please ikke gi opp.. sykehus er ikke gøy...

klemmer

• 1 år senere...

Annonse

Hei Michelle!

Klem

hvordan er det med deg???

tenker på deg, har vært utenfor internett en stund jeg.

flyttet og slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...