Gjest hun som spurte Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg ville prøvd med Tampax først hvis jeg var deg, der følger det med en hylse som gjør det lettere for deg å føre den inn. Det er flere som sier at det lekker lett når man bruker tampong, jeg har ikke merket det selv, men jeg bytter tampongen ofte. En tampong skal sitte max 4-5 timer tror jeg det er, men jeg bytter ofte. En annen ting du må huske på er hvilken str du velger, for er det vondt å dra den ut og den er tørr så er det fordi du har valgt en for stor tampong. takk for svar alle sammen.problemet kan umulig være en for stor tampong,jeg bruker den minste str av den nye typen som er kommet..den er bitteliten jo!!tror nok ikke jeg fører den langt nok inn.jeg får teste det ut..må få det til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134943-tampongjenterhjelp/page/2/#findComment-852697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.