Anne Marit Schmidt Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Jeg ha prosjekt om Trichomonas, og jeg vil vite mer on det, så vil du være så snill å hjelpe meg? Skjer dette ofte? 0 Siter
Gjest ofte og ofte, fru blom Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Kan du stiller mer konkrete spm? Jeg har hatt Trichomonas bare èn gang, men jeg gikk lenge med det, fordi legen ikke oppdaget det. Jeg trodde jeg bare hadde en ubalanse i bakteriafloraen. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 det er så klart individuelt! Får du sopp ofte? Er du ofte forkjøla?? 0 Siter
Gjest vennlig Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Kan du stiller mer konkrete spm? Jeg har hatt Trichomonas bare èn gang, men jeg gikk lenge med det, fordi legen ikke oppdaget det. Jeg trodde jeg bare hadde en ubalanse i bakteriafloraen. Er det noen som kan forklare hva Trichomanas er? sopp???? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.