Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har den siste tiden lagt merke til en prikkende/kilende følelse lokalisert til ryggen, ca. 10 cm nedover for venstre skulderblad.

Jeg har hatt den samme følelsen på samme sted for mange år siden.Når jeg drev å trena helsestudio for 5 år siden eller noe.Men jeg har ikke merka noe før rundt juletider da jeg begynte å trene igjen.

Kan det være noe som ligger mellom to muskler/sener eller noe, som blir beveget på når man bruker musklene i området mye?

Det kjennes ikke ut som muskelsmerter.Det kjennes ut som om noe beveger seg der,men det er på det samme området hver gang.Det føles som om jeg greier å få strukket litt på det hvis jeg beveger mye på ryggen.Men det gjør ikke vondt.

Hvis jeg prøver å se meg sjøl på ryggen i speilet, kan jeg heller ikke se mye unormalt her.Jeg har vel 2-3 føflekker på ryggen, men de ser ikke spesiellt skumle ut.Eneste rare er at den ene føflekken har en hvit ring rundt seg utenfor selve føflekkområdet(forhøyningen).Kan minne om arrhud siden det er mye lysere enn huden utforbi der igjen

Jeg har kjent etter i området for å kjenne etter knutepunkter/klumper,men finner ingenting

Synes det er litt skummelt når jeg ikke har peiling på hva det kan være.Og jeg tenkte litt på at om det kunne være hudkreft?

Noen som har noen formening om hva det kan være?

- Hendel

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135247-prikking-p%C3%A5-ryggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...