Sluttevaluering. Forum for psykiatri.
-
Vi foreslår også
Siste tråder i samme kategori
-
Følsomt tema...dere som har blitt utsatt for overgrep/seksuelle overgrep som barn/ungdom
AnonymBruker,
- 2 svar
- 59 visninger
-
Jeg kjenner meg litt "unormal" når jeg tenker at jeg vil at psykologen skal være slem mot meg
1 2AnonymBruker,
- 20 svar
- 170 visninger
-
- 1 svar
- 20 visninger
-
- 3 svar
- 85 visninger
-
Kan man gjøre seg selv frisk fra depresjon ved (å nesten) kun utelukkende gi til andre
1 2AnonymBruker,
- 25 svar
- 260 visninger
-




Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.